Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nja, Tillern SER nog tung och stor ut, men det är inte så farligt! Men klart, en KTM 660 är ju klart smidigare, lättare osv, men oxå mer obekväm om man ska åka längre sträckor, lite tungt att köra med polarna som har sporthoj i högre farter mm.
Men... Ombyte förnöjer!![]()
Nja, Tillern SER nog tung och stor ut, men det är inte så farligt! Men klart, en KTM 660 är ju klart smidigare, lättare osv, men oxå mer obekväm om man ska åka längre sträckor, lite tungt att köra med polarna som har sporthoj i högre farter mm.
Men... Ombyte förnöjer!![]()
Vad jag har läst så är väl Tillern ganska stor och tung så nog fasen borde 660'n vara smidigare att lattja med! Sen att den inte är lika snabb om man vill åka rakt fram är ju en annan femma...
Alright, hade för mig jag läst det...Den SER stor och tung ut

Hej funderar på att byta min TL1000R mot ktm 660 gillar ju att busa tror ni att jag kommer att ångra mig?

*du behöver inte vara lika rädd om ktm:en, den håller för lite ruffruff.
Idealet är nog en raket och en motard..
EDIT: Hela motard-konceptet förutsätter att du tycker det är roligt att uiila och busa osv
Donnan kan väl åka med kortare turer om du köper dig en nyare modell? Har för mig att det är lagligt och möjligt att Skjutsa på 05rna och framåt. (om det sitter fotpinnar bak..)

Jo det hade varit det ultimata men tyvär så har man ju inte råd till två hojarJag bytte TL1000R mot Husa FS650 med samma argument. Och min hlgst subjektiva åsikt: Kan du bara ha en av dessa, KTM eller Tiller, inget snack, behåll TL1000R!!!
Jag ångrar så grymt, trots att Husan gick på bakhjulet, körde ifrån sporthojar på lagom snurriga vägar, lätt och smidig...men man ledsnar för så fortdet är mer än 100 meter raka...totalt frånkörd, och jag ledsnade på att ligga och hålla fulla varv efter att slutat med 125r...
Jag säger. Nej, byt inte, men har du råd, ha en av vardera.
Jag gör nog som ni säger jag ska ha kvar tillern|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|