Hej
Jag har sett en del poster om hur man byter sitt original avgassystem till Slip-On, men är fortfarande lite osäker... Det gäller på min Kawasaki Z750.
Det som oroar mig är att jag läst att många har fått problem med att varningslampan har tänts etc. sedan vet jag inte vad jag ska göra med de två vajrarna som "blir över".
Är det "bara" att skruva bort den gamla dämparen, inklusive vajrarna och på med det nya och "gömma vajrarna" på något bra ställe, eller ta bort dem helt? Sedan är allt klart?
Måste man mappa om, eller använda sig av sportluftfilter? (jag är enbart ute efter ljudet samt det estetiska, inte ute efter mer "power").
Tacksam för svar, från er som kan
Jag har sett en del poster om hur man byter sitt original avgassystem till Slip-On, men är fortfarande lite osäker... Det gäller på min Kawasaki Z750.
Det som oroar mig är att jag läst att många har fått problem med att varningslampan har tänts etc. sedan vet jag inte vad jag ska göra med de två vajrarna som "blir över".
Är det "bara" att skruva bort den gamla dämparen, inklusive vajrarna och på med det nya och "gömma vajrarna" på något bra ställe, eller ta bort dem helt? Sedan är allt klart?
Måste man mappa om, eller använda sig av sportluftfilter? (jag är enbart ute efter ljudet samt det estetiska, inte ute efter mer "power").
Tacksam för svar, från er som kan
