Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
SENSEI skrev:Du har inte kört en SV1000 va???
längre turer.. .. jojo...
Jo men lite trist att hosta upp en massa stålar för nästan likadan hoj!!!FireSalle skrev:Om du har en SP-1a så finns det bara en coolare hoj att byta till - en SP-2a
K.L skrev:Funderar på att byta min sp-1:a till en ny sv 1000s. va tror ni om det???![]()
SP-2a är aldrig trist... men brist på stålar är, det enda som skiljer mig ifrån en SP-2a.K.L skrev:Jo men lite trist att hosta upp en massa stålar för nästan likadan hoj!!!![]()
FireSalle skrev:SP-2a är aldrig trist... men brist på stålar är, det enda som skiljer mig ifrån en SP-2a.
Hoztic skrev:Visst, skoj med udda hojar, men är inte Moto Morini en bit över gränsen?![]()
K.L skrev:Jo men lite trist att hosta upp en massa stålar för nästan likadan hoj!!!![]()
K.L skrev:Nja jag vill nog ha japansk kvalite.
Du skulle väl aldrig ens tänka på att byta den mot en VTR 1000F Firestorm? Den är ju trots allt ganska lik en SV 1000 S.K.L skrev:Funderar på att byta min sp-1:a till en ny sv 1000s. va tror ni om det???![]()
Esquire skrev:Du skulle väl aldrig ens tänka på att byta den mot en VTR 1000F Firestorm? Den är ju trots allt ganska lik en SV 1000 S.
Men personligen är jag ganska sugen på den SV 1000 S som 2fast4hjo visade. Skulle Mc-Kompaniet fixa lite rea på den så är jag nog en spekulant.![]()
![]()
xyx skrev:Nix. Endast SV650S. Skiljer det så mycket i komfort?
Krills skrev:Halvkåpan är ju hela grejen med hojen! Det är ju det som gör den snygg! :kocko
Den blir för dyr och kommer att säljas i för få exemplar, vilket inte gör det ekonomiskt försvarbart, tyvärr...JT skrev:Varför gör inte Suzuki en SV1000R med 150 pållar?
Eldstorm skrev:Den blir för dyr och kommer att säljas i för få exemplar, vilket inte gör det ekonomiskt försvarbart, tyvärr...
Esquire skrev:Du skulle väl aldrig ens tänka på att byta den mot en VTR 1000F Firestorm? Den är ju trots allt ganska lik en SV 1000 S.
Men personligen är jag ganska sugen på den SV 1000 S som 2fast4hjo visade. Skulle Mc-Kompaniet fixa lite rea på den så är jag nog en spekulant.![]()
JT skrev:De byggde ju TLS och TLR...
Jovisst, men de flesta köpare som funderar på att köpa supersporthojar med maximal effekt/minimal vikt satsar på R4JT skrev:De byggde ju TLS och TLR...
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|
![]() |
En hyllning till mästaren!
Pressrelease från MV Agusta... |
![]() |
Vinnarhoj från Custom Bike Show
I nästa nummer av Allt om M... |