Jan Isaksson
Sporthojsnörd
Ja, hur får jag ur sladdarna i sockeln till blinkersrelät? Jag har ledblinkers och relä för dem men polerna stämmer inte och jag vill gärna ha kvar originalkablarna för färgmärkningens skull hela vägen fram.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Är det din T595 -97 så bättrade Triumph sig sedan till Sprint RS -01. Jag hade inga problem byta ut originalreläet till ett Biltema 42140 där jag lödde ur den ca 1mm tjocka och 5 cm långa Rostfria motståndstråden för 20W blinkerslampor och ersatte den vad jag minns ca 15 cm av "en kardel" från en trampcykel bromswire.Ja, det har ju sina poänger att dra sladd från reläet till sockeln men det blir snyggast om en kan byta i den. Och det hade varit najs om det hade varit samma poler på det nya reläet. Triumph kanske har sina egna idéer om det där? Ett universalrelä borde passa de flesta hojar kan en trycka. Tack för svaren iallafall. Ska försöka hitta nåt som är smalt nog.
)Du kan tillverka ett själv alldeles genom att slipa en 1.00 mm MIG-tråd platt. Mera verkstad och mindre SH.Jag har redan köpt relä och vill inte köpa ett till om jag slipper. Någon som vet vilka terminalverktyg som behövs? Känns onödigt att köpa en sats om en kan köpa de som behövs..

|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |
|
|
2026 års YAMAHA XSR900 GP
Yamahas Sport Heritage-seri... |
|
|
Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger
Yamaha Motor firar sitt 70-... |
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |