Ec
My Grandis and Me!!!
Ska som sagt byta lagerna i svingen och bakdäcket, har inskaffat repboken.
Men undrar när bakdämparen sitter fast och bakdäcket är borttaget så har jag ett glapp åt sidan inte mycket men tänkte byta ändå.
I höjdled så låter det metaliskt klang varje gång jag lyfter svingen i högsta läget, nått med bakdämparen? Har nog 30-40mm glapp där.
Har lite strul med att bakdelen känns orolig i kurverna och vid körning rakt fram känns det som hojen lutar, alla har sagt lagerna bak och att den spårar fel. Har provat att mäta upp så den spårar rätt och hoppas på lagerna.
Nån som råkat ut för samma
Ni som har bytat vilket verktyg behöver jag för att få ut lagerna?
Men undrar när bakdämparen sitter fast och bakdäcket är borttaget så har jag ett glapp åt sidan inte mycket men tänkte byta ändå.
I höjdled så låter det metaliskt klang varje gång jag lyfter svingen i högsta läget, nått med bakdämparen? Har nog 30-40mm glapp där.
Har lite strul med att bakdelen känns orolig i kurverna och vid körning rakt fram känns det som hojen lutar, alla har sagt lagerna bak och att den spårar fel. Har provat att mäta upp så den spårar rätt och hoppas på lagerna.
Nån som råkat ut för samma
Ni som har bytat vilket verktyg behöver jag för att få ut lagerna?