Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
jodå, går det så lämnar jag in, får det gratis ändå, undrar mest om nånn vet om det går alls på en sunkig orginaldämpare...Swedie skrev:Snackade med Stötdämparexperten (annons till vänster) om detta och han sa (förstås) att det Inte var rekommenderat att labba med detta själv hemma. Borde lämnas in och fås gjort exakt som det ska.
Poacher skrev:tveksamt skulle jag säga, det där är inga speciellt förfinade grejor (som du säkert märkt) orginalet är ganska sunkigt tom.
Den är inte renoveringsbar vad jag förstår, kan du ser var man eventuellt skulle få i och ur gasen?
Det är ju möjligt att de själva skulle kunna montera nån ventil på den annars, men då börjar det kanske kosta lite med.
ja tack gärnaKurvmakaren skrev:Det går.
De flesta originaltillbehörsförsäljare hävdar att originaldämparna ej är renoveringsbara men det stämmer inte.
Jag har haft ett antal av mina dämpare (original) för renovering och det har fungerat mycket bra.
R2, Jag kan PM:a dig numret till en man som kan ge dig råd och även eventuellt hjälpa dig med ditt bekymmer.
R2 skrev:ja tack gärna
nu är ju inte gasen det primära problemet, jag ska (helt galet jag vet) kapa av gasbehållaren och sätta den på slang ist.
by the way, behållare med slang köpes..
|
|
Pressmeddelande 2026-08-05F... |
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |