Byta färg på ZX10R

Gixxer Rolle

Värst i klubben
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10R
Jag funderar på att lacka om min 10:a, jag har den blå och funderar nu på att lacka om den till grön. Jag skulle villja höra vad ni tycker är det dumt, sänker jag värdet på hojen eller är det så att den blå är snyggast? :confused:

Jag skulle behålla den färg du har, det är väl skoj att vara lite udda? :va Det är ju knappast nån brist på gröna kawor... :rolleyes: :hihi
Dessutom kan det ju som sagt sänka värdet på den! Fast gör du det professionellt, å lackar in nya orginaldekaler, dvs så det inte syns att den är omlackad, så är det nog ingen fara! :)

Hoztic skrev:
Jag skulle behålla den färg du har, det är väl skoj att vara lite udda? :va Det är ju knappast nån brist på gröna kawor... :rolleyes: :hihi
Dessutom kan det ju som sagt sänka värdet på den! Fast gör du det professionellt, å lackar in nya orginaldekaler, dvs så det inte syns att den är omlackad, så är det nog ingen fara! :)
Det står ju i regpapperena vilken färg det är på hojen org.
Dessutom så lär alla tro att du lackat om pga krash och då blir den svårsåld om du inte säljer billigt.

Är du trött på den blå, så sälj den o köp en grön :)

annons?

Släng in en annons att du vill byta kåpset, man kan ju ha flyt. Själv råkar jag ha en svart, men eftersom jag köpte min vurpad så hade det kunnat bli vilken färg som helst. Och hade den varit grön hade jag föreslagit att du och jag kunde byta kåpset då jag gillar blå bättre.

Worth a try?

/Stefan M

Nyheter
Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret