bara för å göra en egen jämförelse.... tycker k1an är lite tungstyrd... jämfört med min k6a så k6an rena mopeden.. hur lättsvängd som helst. har dock bara kört k6an på gatan. däremot är k1an rena pansarvagnen i kurvorna, inte ett gungande uan har man väl laggt spåret så följer den de spåret. k6an är gungig redan på gatan, dock är den inte justerad något i dämparna än....
QUOTE]
men vänta backa bandet! har du en k6a? varför åker du inte med den då? kasta på öhlinsfjädrar anpassad till din vikt.. eller har jag missat nåt..
-peter
ja har en k6a ja men min ekonomi vill inte skrota den på en bandag. därför försöker jag hålla mig till max 60 000 och ha som extra hoj till bandagar. så slipper jag skrota över 90k på banan och jag slipper åka sliten vurpad hoj på gatan eller stå utan hoj fina soliga dagar när man vill åka gata med polarna.
nu verkar iaf hojen jag pratat om i tråden blivit såld så nu e jag på jakt efter nåt nytt reggat till bana.
har kikat lite på en standard r1 04a som är bra pris på men den är standard som sagt.
va vinns de annars för roliga hojjar å kika på?