Byta bort min frisörbil

jrh

det är nåt djuriskt med att pissa ute
Gick med
17 Sep 2007
Ort
stockholm
Hoj
szr660
Trodde att ironin lös igenom men tji fick jag :näsblod

Men någon larvig båge ska du inte ha på bilstackaren, då kan man börja snacka fjollkomplex :fakta

Vidare tycker jag att en Patrol vore det bättre valet. Tycker man om dessa bilar ska man bege sig till Island på studs, råkade på en sådandär RAM2/3500 då med ballonghjul. Stor bil :yoparty

eyjafjallajokull-tour-025.jpg
 
Last edited:

Ten-0

[Enter cool message here]
Gick med
12 Dec 2005
Ort
Hemma
Hoj
Ny till våren
Finns både och. En del är LB och del är C.

Jag har nämligen fått förklarat för mig, att det är omöjligt för mig att få en 2500 besiktigad för B-kort i Sverige! Men om du kan bevisa motsatsen, så skulle jagbli väldigt glad då jag är ute efter en ny 2500!

Import är det som gäller också, om det nu kan göra något!
 

Blue

Irriterande...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Båstad
Hoj
Syrrans 883 och en Nikon Deetree.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Min nästa bil ska nog bli en SUV igen... de är sköna att köra. Dock ska det bli en hybrid-suv isåfall som kan dra 0.7 (ärliga sådana) på motorvägen i 110-120. Finns det?
 

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hägerstensåsen
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
har haft en sådan (06:a) .. så nej. skitkvalite på interiören. knirrar o knarrar.

Du borde lägga av med de där smålådorna. De är fula och gjorda för tjejer som behöver sitta högt för att känna sig säkra.
Jag testade en Audi R8 igår (ser ut som en 350Z nästan) och det var en cool kärra. Men fyrhjulsdrift kommer man fram på vintern även om markfrigången kanske var lite kass. Tjöp en sån.


Ja, jag skrev det här inlägger mest för att berätta att jag körde en R8 och den var FEEET.
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
okej okej, kanske rätt!... men En kromad störtbåga som går hela vägen bak på flaket är nog snyggt?.. asså den ska juh slutta bakåt mot flakets slut

Ja en sån jävel letar Jag också efter. Lastgaller som fortsätter längs flaksidorna. Då slipper man paja lacken när man vräker på saker.:tummenupp
Skrik till om du hittar någon.
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Du borde lägga av med de där smålådorna. De är fula och gjorda för tjejer som behöver sitta högt för att känna sig säkra.
Jag testade en Audi R8 igår (ser ut som en 350Z nästan) och det var en cool kärra. Men fyrhjulsdrift kommer man fram på vintern även om markfrigången kanske var lite kass. Tjöp en sån.


Ja, jag skrev det här inlägger mest för att berätta att jag körde en R8 och den var FEEET.
Har tittat lite närmre på en R8 (för skojs skull) och tycker inte den är cool, men inte snabb nog för hur mycket pengar man lägger. Såg en häromdan i Södertälje (han verkade skifta till vinterhjul på en verkstad)... och jadu... läcker, men näeee.. Ska jag någonsin köpa en fet sportbil i miljonklassen så blir det en lambo gallardo eller nått överdjävulskt helst med runt 600 hk.

Lexus Suv 400 h is the shit!
Japp, känner till dessa... dyra är dom dock. Men just rx400h är ju hybrid och den drar riktigt vettigt vad gäller soppa. 0.81 i snitt enligt papper, vilket i verkligheten är 0.9 blandat.
 
Last edited:

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Vad görs vid en maskinservice?

Kan tänka mig att man byter nåt lager men Jag vet inte exakt. Det är nog en lite mer omfattande service bara. Det är ju rätt överdimensionerade maskiner så de har inte tagit ut så mycket effekt utan satsat på miltal. Jag tror Jag är dieselofil!

Trodde att ironin lös igenom men tji fick jag :näsblod

Sorry, Jag hade ett svagt moment...:tummenupp
 
Last edited:

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Ort
Lund
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Jag skulle råda dig till att behålla kåpan, öppet flak är praktiskt till hojtransporter men kass till alla andra transporter.
Sen tror inte jag du kommer lasta hojen så ofta på den där, alltid ett jävla bök med ramp till höga bilar.
Eller tar du hojen i marklyft? :)

Har du ingen kåpa så är en fet kromad båge ett obligatorium, sen letar man upp fem kc-lights!
Annars gillar jag den här lösningen!

Nej! Mycket dum idé! Vet hur ont det gör efter att man tappar balansen och får hojen över sig när man kör upp den på vanligt flak. Detta är då dessutom ca 1.5 meter högre. :p
 

kraschpuck

Ny medlem
Gick med
16 Aug 2004
Ort
Skövde
Hoj
Yamaha R6, KTM 450sxf
Jag skulle råda dig till att behålla kåpan, öppet flak är praktiskt till hojtransporter men kass till alla andra transporter.
Sen tror inte jag du kommer lasta hojen så ofta på den där, alltid ett jävla bök med ramp till höga bilar.
Eller tar du hojen i marklyft? :)

Har du ingen kåpa så är en fet kromad båge ett obligatorium, sen letar man upp fem kc-lights!
Annars gillar jag den här lösningen!

Njea, jag kan inte komma på så mkt annat jag tänka mig att lasta förutom just husabergan när jag ska ut o köra is :) har en ordentlig ramp på jobbet jag kan använda! ska inte ha bilen för den praktiska lastförmågan utan mer för att den är vräkig o stor! :D
 
Nyheter
Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Top