Byta bort min frisörbil

Någon Gul TT äger jag inte, och har heller aldrig fått Parkeringsböter i skövde :tungan
jag tycker bilen är grymt mäktig iaf!

Din som har/hade en repa på lacken och en sönder backspegel (hoppas jag verkligen inte, det såg inte vackert ut) :huvet många TT rullar i stan igentligen. Tar fel bil var o varannan dag :rolleyes:

Last edited:
C30 Flexifuel - för oss som får ligga ändå!

(Säger han och suktar efter S4 avant... men men)

Välkomen till sporthoj, forumet för griniga sossar som gnäller så fort man vill göra/köpa sig nåt kul! Vill grabben ha en monstertruck så är det väl klart han ska ha en monstertruck!

En viss likhet kan urskiljas ja :)

Välkomen till sporthoj, forumet för griniga sossar som gnäller så fort man vill göra/köpa sig nåt kul! Vill grabben ha en monstertruck så är det väl klart han ska ha en monstertruck!

Hihi en monstertruck som går på etanol måste ändå vara det ultimata då griniga "miljökramare" klagar på dom också :yoparty Haha där biter dom sig själva i svansen om man nu ändå är positiv till etanol som drivmedel :D

kraschpuck - Snygg bil. Har alltid gillat Dodge. Alltså Durango och Ram.:)
Röd är lite häftigt. Som vit typ men sticker ut lite mer. Helt rätt att ta bort kåpan. Utan kåpa är en sånn bil klockren! Snygg som få och det borde vara ganska lätt att hitta kex. Alltså inte fjolliga storstadscheyer utan lite mer motorintresserade.:)

Sen hade jag klätt innertaket med såndär långhårig fuskpäls. Svart då såklart. Eller tigerrandig!:yoparty

kraschpuck - Snygg bil. Har alltid gillat Dodge. Alltså Durango och Ram.:)
Röd är lite häftigt. Som vit typ men sticker ut lite mer. Helt rätt att ta bort kåpan. Utan kåpa är en sånn bil klockren! Snygg som få och det borde vara ganska lätt att hitta kex. Alltså inte fjolliga storstadscheyer utan lite mer motorintresserade.:)

Sen hade jag klätt innertaket med såndär långhårig fuskpäls. Svart då såklart. Eller tigerrandig!:yoparty

Nu tänkte du med kewken va :confused:

Träffade två trevliga kex i Kristianstad. Dom kom från Blekinge. Den ena pluggade till lastbilschaffis och den andra var grisskötare.:)

Det kräver bildbevis för att någon på SH ska tro dig.

Det kräver bildbevis för att någon på SH ska tro dig.

Jag vart för full för att ta bilder och dom båda vart sambos. Konstigt vad många jag pratade med som hade pojkvän eller vart sambos.:confused: :rolleyes:

Men nu vill jag ha mer bilder på bilen.:) Och vad är dendär Cumminsdieselen som alla pratar om?:va

Nä skit i det. Det är töntigt. Sånt har man på småpickisar för att de ska se ballare ut. Den behöver inte det.

okej okej, kanske rätt!... men En kromad störtbåga som går hela vägen bak på flaket är nog snyggt?.. asså den ska juh slutta bakåt mot flakets slut

Jag vart för full för att ta bilder och dom båda vart sambos. Konstigt vad många jag pratade med som hade pojkvän eller vart sambos.:confused: :rolleyes:

Myten om att kvinnan från igår inte är så fager när du vaknar upp gav inget varnande tecken?

Skulle du inte byta BORT frisörbilen???

Icelandic.jpg

Jag skulle råda dig till att behålla kåpan, öppet flak är praktiskt till hojtransporter men kass till alla andra transporter.
Sen tror inte jag du kommer lasta hojen så ofta på den där, alltid ett jävla bök med ramp till höga bilar.
Eller tar du hojen i marklyft? :)

Har du ingen kåpa så är en fet kromad båge ett obligatorium, sen letar man upp fem kc-lights!
Annars gillar jag den här lösningen!

Bifogat

• Lastskydd.jpg
    Lastskydd.jpg
    131.1 KB · Visningar: 84
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...