Jag vet inte om någon tråd finns om detta men jag funderar på att byta mitt 4-1 system på min gixxer 1100 till orginalpiporna. (frun tycker det låter illa). Min fråga till er därute blir helt enkelt om det bara är att skiffta rakt av eller måste jag göra något mera? 
