rallyfisken
Eleganten i från vidderna.
Jag har ett ventilfjädertryck på 183 kg vid full lyft, Har du en aning om hur många gånger mina arma lyftare måste utså detta lyft om jag kör från Sthlm till Scania![]()
Det blir la ett antal gånger

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag har ett ventilfjädertryck på 183 kg vid full lyft, Har du en aning om hur många gånger mina arma lyftare måste utså detta lyft om jag kör från Sthlm till Scania![]()
och min kamaxel är så pass slut att man hör hur ventilerna "tickar" fel samt att min toppfart (som från början var ca 100) nu är sänkt till cirkus 80...din håådee ska väl stå pall för sina egna krafter?
![]()
Det blir la ett antal gångerBara att lassa hojen på tendkulebåten och puttra ner med 200rpm o en pilsner i handen. :fullpiratmedromflaskaspyröverrelingen
Jo det gör den säkert, jag bara slingrar mig. Jag tycker det är så könlöst att sitta och ruttna länge på motorvägen med hoj. Det är där skon klämmer.
där sa han nåt den där fisken!seså, sätt dig nu i båten och dunka ner till ystad så ses vi på sjöborakan nån gång i augusti!
![]()
jag vet, jag bara försöker bräcka dig![]()
Tycker det är mycke kvidande från ni som kör twin. Tänk vad mina ofödda avkommor får utstå för vibrationer! rena rama milkshaken efter 20 min på hojenoch jag som ska köra 12 mil till min bes på tisdag
tur man har huset nära så man kan ta det lugnt efteråt. Länge leve extrahus!
![]()
Ingen geist i ungdommen längre.
När jag var ung (och "familjen Flinta" gick i direktsändning) hängde jag med på en spontanrunda á 50 mil.
Iklädd hawaiiskjorta, shorts och sandaler.
På en CB900F.
I 150 - 180 km/h.
Hade något hänt, så hade anhöriga fått köpa kött för att ha något att begrava.
Förutom att svärmar med flygfän känns som hagelsvärmar, så piskade skjortan min lekamen i den mån att jag var ollonlila vid ankomsten.
Mycket snack och liten verkstadstid i den här tråden nu... byggbilder för f......n!
Jodå, vi bara sympati-kvider med jörgen. Tror inte det är hans hoj det är synd om, snarare hans gamla gump som vägrar längre resor![]()
Ingen geist i ungdommen längre.
När jag var ung (och "familjen Flinta" gick i direktsändning) hängde jag med på en spontanrunda á 50 mil.
Iklädd hawaiiskjorta, shorts och sandaler.
På en CB900F.
I 150 - 180 km/h.
Hade något hänt, så hade anhöriga fått köpa kött för att ha något att begrava.
Förutom att svärmar med flygfän känns som hagelsvärmar, så piskade skjortan min lekamen i den mån att jag var ollonlila vid ankomsten.
liten update! var i fleninge idag och köpte lite beggade delardet blev dock bara ett par nya alu-clipon och en ny växelförare ála bakåtflytt modell större, men det är ju alltid något
blev faktiskt riktigt nöjd med bakåtflyttet av växelförare och fotpinne, såg riktigt snyggt ut om jag får säga det själv
nu ska jag bara få resten av hojen att matcha
![]()
Hej! Jag är ju sporthojsälskare. Men tycker att denna Honda 125a är grymmt läcker! Inte så enkelt kanske men very clean. Hade nog knäckt de flesta caferacers på cafe.parkeringen vad det gäller kommentarer. Ser ruskigt mysig ut att smyga omkring med på landsbygden och lukta på blommorna![]()
Heja! Nu blir benvinkeln aningen bättre kan jag tro.
Ja det där pinnarna vart ju inte så tokiga på din hoj!
![]()
Hej! Jag är ju sporthojsälskare. Men tycker att denna Honda 125a är grymmt läcker! Inte så enkelt kanske men very clean. Hade nog knäckt de flesta caferacers på cafe.parkeringen vad det gäller kommentarer. Ser ruskigt mysig ut att smyga omkring med på landsbygden och lukta på blommorna![]()
det tror jag också faktiskt...enda problemet nu är väl att jag kommer ha knäna vid öronen varpå fötterna kommer få en lite småskum vinkling i förhållande till växelföraren (och jag kan inte vinkla ner den mer eftersom avgasröret kommer gå precis under) men bättre blir det definitivt
eller hur!:yopar... ähum, tack menar jag
hehe, harley davidson...cool hoj, jag gillar den
men får man verkligen sätta vilket namn man vill på tanken sådär?
![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden