Sothoran blir lagom färdigt till Västerås race http://www.aros-nats.se/
Själv ska jag försöka hinna få klart till Malmö race först.tsds.se

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sothoran blir lagom färdigt till Västerås race http://www.aros-nats.se/![]()
Äsch är väll inget specielt när jag tänker på dom andra tävlande ja kommer att få se (o har sett) på dragrace tävlingarna .En ära att få ha en bild på din rejshoj i min byggtråd ska jag säga!![]()
Äsch är väll inget specielt när jag tänker på dom andra tävlande ja kommer att få se (o har sett) på dragrace tävlingarna .
Joo oljetank från Mooneyes USA o alu soppatank made in Årjäng Sweden av race åkare o hojbyggare chopperworks.seÄr det en äkta Moon-oljetank?!
Joo oljetank från Mooneyes USA o alu soppatank made in Årjäng Sweden av race åkare o hojbyggare
Kolla in Chopmans ex/nu race hojar på siten inga lapptäcken där iaf..
En bild från pågående montering tankar mm.
]
Det verkar inte som du har förmågan att misslyckas![]()
Riktigt grym skorsten må jag säga.
Har inte sett denna tråden förrän nu. Mycket häftigt bygge må jag säga även om det sitter långt inne. Är verkligen ingen HD fantast. Men du har ju byggt åd det sportiga hållet vilket jag tycker är helrätt!
Fränt!![]()
Det var en bra förklaring, den tackar jag för!
Gissningsvis så är det fler än en hobby-svetsare som fått tas in på dårhus permanent på grund av att hans rostfria bygge slagit sig bortom all räddning, man blir fanimig tooookig när det skevar iväg hur noga man än är med att lägga sömmar på olika sidor och eftervärma...![]()
Du har väl inte så värst mycket kvar att göra på hojen efter det här?
Tack!
Ja min hoj hamnar mellan två läger, jag hittar sällan ngt som jag tycker platsar på min hoj i de tegelstenstjocka HD-tillbehörskatalogerna från Zodiac, Custom Chrome etc. Där är det mest kromat tungt junk. Men nu efter några år med den här hojen så har jag hitta många guldställen för det mer rejsiga funktionella stuk jag gillar, så nu går det lättare att hitta de delar jag inte kan eller vill tillverka själv. Förr var det värre, bara att hitta det sportiga 1" styret som sitter på var på den tiden veckors internetletande.![]()
Fan nu blev tom jag sugen på att ha en såndär..
Vad fan har du gjort!![]()
Ser bra ut det där Karlsson!Men nu får du pinna på, vi saknar "sången" i Stockholm men omnejd
![]()
Det var länge sedan man stod vid donken på Svea och man hörde det "mullra" neråt Wennergrens. SESÅ SÄTT FART!!![]()
Finns det inte en viss risk att den övre megafonen kommer böjas nedåt när du svetsar fast H-röret? Du värmer ju bara ena sidan av röret så det känns som att den kan sticka iväg lite...
Den hojjen finns det repotage om i senaste nr av Classic Bike.
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |