Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
tack för filmen, har dock sett den innan. måste säga att jag blir mäkta kåt av den hojjen haha. tror dock inte den skulle gå igenom byggbesiktning här i sverige.. han har nog inte så bra uppsikt åt höger haha..
Ja den är lite cool ngt neandertalskt vis. Lastbilsmuller och turbovissel på en trike liksom
Fö har de döpt om forumet du och jag har våra byggtrådar i, vi håller nu på med "styling" broder, inte hojbyggeHoppas de flyttar våra trådar eller döper om forumet igen.
Flyttade över din och Flames tråd hit där de mycket riktigt hör hemma.
Nu vill vi snart se den där på gatorna, du har hållit på alldeles för länge med den nu![]()
Riktigt grymt bygge! Jag antar att många här blir avundsjuka på din drivkraft, så även jag. För jag vet hur jävla svårt det kan vara att hitta motivation ibland när man kör fast eller bara väntar på leveranser![]()
Hoppas du får ihop det även fast du pluggar numera, och du behöver inte skämmas även om det drar ut på tiden med tanke på hur fort det har gått hittills...
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |