Byggsats 🏍

PeterDeleter

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Jun 2015
Hoj
Suzuki GSX-S1000F
đŸ€” Vet inte om jag lagt detta inlĂ€gg pĂ„ rĂ€tt stĂ€lle. NĂ„gon admin fĂ„r vĂ€l flytta det eller kasta ut mig ur forumet och i vĂ€rsta fall skjuta mig...

đŸ„ł Nu har byggsatsen kommit, min egeninköpta julklapp frĂ„n Kina-land. Över tusen delar och manualen pĂ„ 110 sidor, a la IKEAđŸ˜± TĂ€nkte lĂ„ta en dĂ€ckfirma krĂ€nga pĂ„ dĂ€cken men lyckades med det sjĂ€lv😀 En början i alla fall och lĂ€r vĂ€l inte bli klar till nĂ€sta MC-sĂ€song om ens alls😅20251230_122933.jpg

Du glömde att lÀgga dit en "banana for scale" men den ser ut att bli hyfsat stor och detaljerad

Köpte lego till dottern i jul och faktiskt, en kul grej det dÀr att bygga lego. SÄg massa avancerade grejer och motorcyklar...

SÀg till hur kul det var sÄ jag vet om det Àr vÀrt svenska butikers priser :D

Dottern byggde denna, tog fan halva Julafton

Bifogat

• IMG_4173.jpeg
    IMG_4173.jpeg
    2.4 MB · Visningar: 17
Köpte lego till dottern i jul och faktiskt, en kul grej det dÀr att bygga lego. SÄg massa avancerade grejer och motorcyklar...

SÀg till hur kul det var sÄ jag vet om det Àr vÀrt svenska butikers priser :D
Ska jag. Men nÄgon lego kvalitet lÀr det inte vara... Men kul bygga nÄgot ihop och jag tror jag kan fÄ damen vara med pÄ bygget trots att hon hatar MC men kanske vill visa sig pÄ styva linan dÄ hon kan/gillar att pussla...

*/ ?>
Back