byggarbetare lågklass!?

man kan säkert bo i den!

ne men dyr västgödsel extract eller vafan de heter som måste hållas varmt och säkert!

Så skulle, låt oss säga ett rhododendronfrö av någon anledning ta sig in där så skulle vi få se på en sjuhelsikes rhododendron?

Bli byggare om det känns rätt och nåt du vill.
Du skaffar väl ett jobb för att DU ska trivas med det?
ELLER??!
Just det.
End of diskussion.

Edit: Jag hade vilken dag i veckan som helst hellre gått ut med en byggare än en advokat. ;)
Fast egentligen handlar det inte om jobb, det handlar om inställning och insikt.
Oavsett vilken karriär man väljer i sitt liv så är man så mycket mer männsika än sitt yrke, många som verkar glömma det.
Många som blir sitt jobb, identiferar sig med sitt jobb, pratar konstanst om sitt jobb, precis som de inte vore nåt annant än just det.
Ofta personer med 'framgångsrika' jobb som blir bara 'jobb-människor'. Det är tråkigt. :näsblod

Bli byggare om det känns rätt och nåt du vill.
Du skaffar väl ett jobb för att DU ska trivas med det?
ELLER??!
Just det.
End of diskussion.

Edit: Jag hade vilken dag i veckan som helst hellre gått ut med en byggare än en advokat. ;)Fast egentligen handlar det inte om jobb, det handlar om inställning och insikt.
Oavsett vilken karriär man väljer i sitt liv så är man så mycket mer männsika än sitt yrke, många som verkar glömma det.
Många som blir sitt jobb, identiferar sig med sitt jobb, pratar konstanst om sitt jobb, precis som de inte vore nåt annant än d Ofta personer med 'framgångsrika' jobb som blir bara jobb. Det är tråkigt. :näsblod

Weelll helllooo there! :krama

de var nog de enda jag fattade av din text :rolleyes:

ne men fan va kul de va o bygga :D fast ont i ryggen

Sommarjobba som byggare till att börja med.. Sådana yrken är ofta kul i början, men jävligt tröttsamma i längden

Jag var alltid inne på att jobba som mc-mek, tills jag lyckades få ett sådant jobb utan utbildning. I början var det sjukt kul, men 1 år senare spydde jag, och nu när jag inte jobbat me det på ett år så vill jag fortfarande inte ta i en mc med tång.

Sanning med modifikation. Du hade gått ut och sedan gift dig med advokaten men nuppat byggaren som renoverat badrummet.

Haha, n-e-v-e-r!! :FU
Inget av dera är något jag skulle göra, det ligger inte i min natur.

Edit: Fast det är ju lite hett med händiga karlar.:yoparty

Last edited:
Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP