byggarbetare lågklass!?

håller dock med dig om de :hihi var på en polare som e byggarbetars jobb, kommer in i trailern "HALLÅ ANDREAS SKARU HA EN KOPPA KAFFE!?":)"

högklass snobb jag råkade stumbla in på en liten chatt,

högklassnobb.

Du kan ju försöka bli den första att försöka samhällsanpassa byggbranschen genom att prata till kollegorna i stället och att inte bara säga "jobbarru nått då eller?" eller "jobbarrå gubbar" till dem.

Priset var när två av dessa stod utanför mitt fönster vid en fasadrenovering och skrek åt varann i ett par timmar för några år sedan för att fotgängarna på gatan nedanför skulle notera dem och se att här är en arbetsplats där man jobbar och på helgerna jobbar man svart och "fyller på plånboken" jovisst serru.

Men det finns väl vanligt folk där som i alla branscher med.

Precis, och då blir du kändis, en som som advokaterna får prata med. Cirkeln är sluten.

högklassnobb.

Du kan ju försöka bli den första att försöka samhällsanpassa byggbranschen genom att prata till kollegorna i stället och att inte bara säga "jobbarru nått då eller?" eller "jobbarrå gubbar" till dem.

Priset var när två av dessa stod utanför mitt fönster vid en fasadrenovering och skrek åt varann i ett par timmar för några år sedan för att fotgängarna på gatan nedanför skulle notera dem och se att här är en arbetsplats där man jobbar och på helgerna jobbar man svart och "fyller på plånboken" jovisst serru.

Men det finns väl vanligt folk där som i alla branscher med.

hahahahaha! :rofl:rofl

måste ha dålig humör eller så är ni asroliga!

bästa jag kan komma med är när en 16 kille ska isolera taket på en container och bestämmer sig för o bygga de utomhus med plywood och kraftiga bräder, och sen efter lagt på ullen och förstärkt sen tagit plast på ullen så finner han sig i en position där han måste lyfta 100 kg ensam ovanför huvudet!:hihi

mirakel att jag klarade de med hjälp av stöttor

hahahahaha! :rofl:rofl

måste ha dålig humör eller så är ni asroliga!

bästa jag kan komma med är när en 16 kille ska isolera taket på en container och bestämmer sig för o bygga de utomhus med plywood och kraftiga bräder, och sen efter lagt på ullen och förstärkt sen tagit plast på ullen så finner han sig i en position där han måste lyfta 100 kg ensam ovanför huvudet!:hihi

mirakel att jag klarade de med hjälp av stöttor

Han var ingen smart grabb alltså, är det det du säger?

Före(efter ha resnat bort PEAB´s dåligt bygga hyllor..)
dsc00487y.jpg

Taket klart och färdigt:
dsc00490ze.jpg

Taket på och morbror inspekterar :hihi :
(relingarna som jag anävnder som skydd tog jag bort sen som ni kommer se)
dsc00491i.jpg

och färdigt! redo att installeras element och lampa, samt olika reglage vid vägen, ska isolerar dörren imorgon sen e den redo för vintern/hösten!
dsc00493tm.jpg

tog 9-10 timmar!

Det där är ett fuskbygge det ser jag det.

Nä då. Fint jobbat. Vad ska ni ha i den däringa kåntainern då?

koncentrerad växtgödsel blandning som kostade 73 000 kr,

Får inte frysa över vintenr men måste vara på ett säkert ställe,

tackar:)

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...