Slappa
Rage closed inside!
Får man se Pinky hojen på Gotland i sommar då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Får man se Pinky hojen på Gotland i sommar då?
Nu har det jobbats lite till. Monterade tanken och den är så tvärfet! Har fått rainbow-flakes och klarlack på sig sen sist
Slipade alla kåpor i solen också. Underbart skönt. Nästan vårkänsla idag. För att verkligen toppa så hittade jag lack-kepsen bakom färgskåpet också och den åkte på. Ni ser ju hur jäkla glad man blir!
Aj, aj, aj... nu är du ute på tun isVackert!![]()
Ska bli kul o puttra på Gotland Ring med Factoryn. Vridet kommer göra susen å de tajta banorna.
Vem lyssnar på honom?2830580Aj, aj, aj... nu är du ute på tun is![]()
Har du inte läst sandstream:s lektioner angående vrid i V-twin och radfyra, nu är det nog bäst att du hukar dej för snart känner han lukten av ditt inlägg![]()
Fler bilder.2831043Det är inte svårare än att man i vardagligt tal använder ordet "vrid" för att beskriva mycket effekt på låga varv. Och faktory-Aprilian har säkerligen mycket "vrid"![]()
Fler bilder.![]()
Att lacken är sjuk är jag övertygad om....2831075han ska ut ikväll säger han för att han det är min bil han snor![]()
Lacken ser sjuk ut in real
Att lacken är sjuk är jag övertygad om....
Kan ju passa på att fråga - skulle plocka bort tanken och blev mäkta imponerad av att bensinslangen hade en snabbkoppling på mitten med en backventil på så att det gick väldigt lätt att ta loss... Den ENA slangen ja. Den andra slangen från tanken var en massiv stålomspunnen sak som var gediget bultad fast i insprutningsgrejset. Så den fick man snällt skruva bort, kopparbrickor ramlade ner mellan cylindrarna nånstans och det rann bensin överallt. Ska det vara såhär? Det var så dummt att jag var helt säker på att jag gjorde fel.
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |