Bygga om en Fz750

Spondon

letargisk
Gick med
11 Mar 2004
Ort
Vallentuna
Hoj
Yamaha FZ750 -85, FZR1000 -89
Hallå!

Medlem nr. 32 här, åker FZ med Suzuki 4,5x17" bakfälg med 160-däck i originalsving! Lite meck men inget problem om man har tummen på rätt ställe! :tummenupp

Ang. FZR-sving, jag provade med en 88-sving och den passade i ramen, men fästet för länkaget stämde inte alls.

Om nån är intresserad så har jag en FZR 87-88 bakfälg till salu (billigt!!), en röd 4,5x18" med drevhub, bromsskiva, bromsok och okfäste! Skynda fynda!!

/Mange
 

Lonsdale

Yamaha Racing
Gick med
14 Mar 2006
Ort
Karlshamn
Hoj
Yamaha XSR700 X-T, Yamaha Tenere 700, Yamaha WR450F, Yamaha FZ6-RR
Spondon skrev:
2507324 Hallå!

Medlem nr. 32 här, åker FZ med Suzuki 4,5x17" bakfälg med 160-däck i originalsving! Lite meck men inget problem om man har tummen på rätt ställe! :tummenupp

Ang. FZR-sving, jag provade med en 88-sving och den passade i ramen, men fästet för länkaget stämde inte alls.

Om nån är intresserad så har jag en FZR 87-88 bakfälg till salu (billigt!!), en röd 4,5x18" med drevhub, bromsskiva, bromsok och okfäste! Skynda fynda!!

/Mange

Jag tror att "FZ kungen" är sugen, prova att sätt in en annons på fz klubbens sida.
 

patte_36

patte_36
Gick med
24 Jan 2006
Ort
KILAFORS
Hoj
KAWASAKI ZX6R
Spondon skrev:
2507324 Hallå!

Medlem nr. 32 här, åker FZ med Suzuki 4,5x17" bakfälg med 160-däck i originalsving! Lite meck men inget problem om man har tummen på rätt ställe! :tummenupp

Ang. FZR-sving, jag provade med en 88-sving och den passade i ramen, men fästet för länkaget stämde inte alls.

Om nån är intresserad så har jag en FZR 87-88 bakfälg till salu (billigt!!), en röd 4,5x18" med drevhub, bromsskiva, bromsok och okfäste! Skynda fynda!!

/Mange

Vilken sort Suzuki kommer fälgen ifrån ?
 
Nyheter
Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

Top