Bygga om en Fz750

Hallå!

Medlem nr. 32 här, åker FZ med Suzuki 4,5x17" bakfälg med 160-däck i originalsving! Lite meck men inget problem om man har tummen på rätt ställe! :tummenupp

Ang. FZR-sving, jag provade med en 88-sving och den passade i ramen, men fästet för länkaget stämde inte alls.

Om nån är intresserad så har jag en FZR 87-88 bakfälg till salu (billigt!!), en röd 4,5x18" med drevhub, bromsskiva, bromsok och okfäste! Skynda fynda!!

/Mange

Spondon skrev:
2507324 Hallå!

Medlem nr. 32 här, åker FZ med Suzuki 4,5x17" bakfälg med 160-däck i originalsving! Lite meck men inget problem om man har tummen på rätt ställe! :tummenupp

Ang. FZR-sving, jag provade med en 88-sving och den passade i ramen, men fästet för länkaget stämde inte alls.

Om nån är intresserad så har jag en FZR 87-88 bakfälg till salu (billigt!!), en röd 4,5x18" med drevhub, bromsskiva, bromsok och okfäste! Skynda fynda!!

/Mange

Jag tror att "FZ kungen" är sugen, prova att sätt in en annons på fz klubbens sida.

Spondon skrev:
2507324 Hallå!

/Mange

Vilken sort Suzuki kommer fälgen ifrån ?

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg