UltraMarine
Gudomlig sporthojare
SHELL betalar sina butiksanställda 12700+obtillägg (före skatt) första 12 månaderna. då jobbar man 150tim/mån (natt) 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
John skrev:Jag fattade inte det där med chefens fru och allt..?
Jaja. Klart att det blir lite strid om kunderna. Det är ju först då man blir peppad att dra in stora pengar.
d1ce skrev:Fejk-göka grisar lär det ju vara grymt bra betalt för att göra... Det ska jag satsa på!
//@
skriver patientjournaler och ansvarar för hanteringen av dom m.m. gör ni. Men alla inom vården är ju inte dåligt avlönade min mamma (sjuksköterska) har rätt bra betalt.Tofast4Hjo skrev:Hallloooo, TÄNK PÅ OSS INOM VÅRDEN DÅ "SNYFT"![]()
Arbetar på sahlgrenska som läkarsekreterare (vet ni ens vad vi gör?) vilket jag trivs bra med MEN trots en utbildning till detta (samt en marknadsassistensutbildning) är medellönen här 16300 före skatt!!!!!!!!!!!!,
i skövde där jag bor är ingångslönen 13 000 före skatt!, jag pendlar till mitt jobb!!!!!.VI FÅR INTE STREJKA DÅ DET ÄR SAMHÄLLSFARLIGT OCH FACKET ÄR SKIT!!! TUR ATT MAN HAR EN POJKVÄN ME PENGAR.........FUNDERAR ALLVARLIGT PÅ ATT BLI "HEMMAFRU" DET TJÄNAR VI FAKTISKT MER PENGAR PÅ, DET ÄR HELT JÄVLA SJUKT ALLTSÅ.
![]()
![]()
(Alla inom vård, skola, omsorg, restaurang- och handelsanställda ÄR ALLA LÅGAVÖNADE!!!)
YamahaJojje skrev:skriver patientjournaler och ansvarar för hanteringen av dom m.m. gör ni. Men alla inom vården är ju inte dåligt avlönade min mamma (sjuksköterska) har rätt bra betalt.
xtreme skrev:Tänkte försöka mig till en löneförhöjning i år! Bara nyfiken på vad ni ligger på i månaden? Skriv gärna er ålder och hur länge ni jonbbat i företaget! Även var i landet ni jobbar kan va av intresse!
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |
![]() |
Yamaha debuterar med V4 i MotoGP
Yamaha har meddelat att för... |
![]() |
Hojmys i Ugglans Park
Ända sedan början av 90-tal... |