Butiken

Finns det någon direkt fördel med att handla från sporthoj istället för från iceman.se som du länkar till?

Swedie skrev:
nej. Samma sak. Bara att jag tjänar ett par kronor på det.
Det är en anledning som borde räcka för dom flesta här!
Klart grabben ska få in några kronor :)

hoppas det ;)

jag har tidigare inte tjänat mycket på sporthoj.com, tänkte att man iaf kan försöka. Inget jag förväntar mig. Vill bara bredda "utbudet" från Sporthoj bara.

Denna omgåenges tröjjor har riktigt total ruinerat mig. Jag är minus så många tusen att du skulle nog själv ta självmord. Ser ingen framtid just nu där jag ligger plus. Så att skicka ut dem resterande 40 tröjjorna kan väl ta ett tag... med tur, denna veckan (beror på flera faktorer).

men du fick väl in pengarna för tröjorna?? eller räknade du fel...
du får fixa ett jobb:tumenupp..sälj reklamplats på SH!! fast det kanske inte genererar så mycket pengar....

Jag bodde i USA under tiden då jag tog emot pengar. Jag hamnade i en hel del krislägen... mitt fel alltihop! Säger bara att jag är riktigt riktigt i botten just nu. Nog aldrig varit så här illa. HAHA! Skratta kan jag göra åt det iaf! :p :D :rolleyes:

Sverige är inget bra land med just det här att sälja reklam plats. Ska dock ta en titt på det.

aj ja! låter inte sÅ kul det där inte:zpy. det är väl bara att maila alla mc-firmor med e-butik?? dom borde ju kunna betala för att vara bannerlänkade härifrån. :)

Då kan du ju äntligen bli min agent för tank-kamerafästen då :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back