Butiken

Finns det någon direkt fördel med att handla från sporthoj istället för från iceman.se som du länkar till?

Swedie skrev:
nej. Samma sak. Bara att jag tjänar ett par kronor på det.
Det är en anledning som borde räcka för dom flesta här!
Klart grabben ska få in några kronor :)

hoppas det ;)

jag har tidigare inte tjänat mycket på sporthoj.com, tänkte att man iaf kan försöka. Inget jag förväntar mig. Vill bara bredda "utbudet" från Sporthoj bara.

Denna omgåenges tröjjor har riktigt total ruinerat mig. Jag är minus så många tusen att du skulle nog själv ta självmord. Ser ingen framtid just nu där jag ligger plus. Så att skicka ut dem resterande 40 tröjjorna kan väl ta ett tag... med tur, denna veckan (beror på flera faktorer).

men du fick väl in pengarna för tröjorna?? eller räknade du fel...
du får fixa ett jobb:tumenupp..sälj reklamplats på SH!! fast det kanske inte genererar så mycket pengar....

Jag bodde i USA under tiden då jag tog emot pengar. Jag hamnade i en hel del krislägen... mitt fel alltihop! Säger bara att jag är riktigt riktigt i botten just nu. Nog aldrig varit så här illa. HAHA! Skratta kan jag göra åt det iaf! :p :D :rolleyes:

Sverige är inget bra land med just det här att sälja reklam plats. Ska dock ta en titt på det.

aj ja! låter inte sÅ kul det där inte:zpy. det är väl bara att maila alla mc-firmor med e-butik?? dom borde ju kunna betala för att vara bannerlänkade härifrån. :)

Då kan du ju äntligen bli min agent för tank-kamerafästen då :tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...