Busters-accessories.co.uk

• Thread starter Thread starter Gix
  • Start date Start date

Gix

Produktionsutvecklare
Gick med
19 Mar 2003
Hoj
Prövar båtlivet för tillfället...
Någon som beställt å fått nått därifrån?

Har nämligen provat mail´a dem men inte fått nåt svar... vet inte över huvudtaget om dom levererar till Finland, men kanske till sverige? :confused:

De ja vil ha e ett klart (vitt) lyktglas bak till min Gixxer... så om någon har ett liggande kan jag köpa de oxå :tummenupp

Tror att Asylum_Nakaza brukar beställa därifrån ibland, PM:a honom och fråga

Vitt lyktglas , det kan du beställa från www.clearalternatives.com
Jag beställde vita blinkersglas till min gsx 600 f därifrån , det gick jättesmidigt , hade dom i brevlådan efter en vecka ungefär.

funderar på att snart beställa ett vit diodbaklyse också :)

fax skrev:
Vitt lyktglas , det kan du beställa från www.clearalternatives.com
Jag beställde vita blinkersglas till min gsx 600 f därifrån , det gick jättesmidigt , hade dom i brevlådan efter en vecka ungefär.

funderar på att snart beställa ett vit diodbaklyse också :)

Tackar!

Försökte beställa ett vitt diod baklyse, men ja saknar godkänt betalningsmedel... :mad:

Så, de blir till att snacka me morsan å farsan...

Men tack iaf... ja ska ha ett vitt diod baklyse... :)

jag gjorde en rövare , gick till Forex och växlade till mej US dollar och skickade i ett kuvert tillsammans med min order :)

jag vet att det kan vara riskabelt , men det gick utmärkt den här gången !

fax skrev:
jag gjorde en rövare , gick till Forex och växlade till mej US dollar och skickade i ett kuvert tillsammans med min order :)

jag vet att det kan vara riskabelt , men det gick utmärkt den här gången !

Tackar!

Har mejlat med clearalternatives nu, så de blev till att skicka 100$ i ett kuvert, så ska dom skicka mig en VIT DIOD BAKLAMPA ( :tummenupp ) när dom får brevet...

Får hoppas de funkar nu då :confused: Brevet ska ja skicka idag... 100$ blev till 86,16 euro, så inte dör man ju om de inte funkar, man har ju iaf försökt... :fyllisar

ja det är ju ingen förmögenhet ifall man skulle bli blåst.
tror inte att dom tar pengarna på clear alternatives men dom kan ju försvinna på vägen/posten om man har otur.
hoppas det går bra , jag ska också beställa vitt baklyse snart :)

fax skrev:
ja det är ju ingen förmögenhet ifall man skulle bli blåst.
tror inte att dom tar pengarna på clear alternatives men dom kan ju försvinna på vägen/posten om man har otur.
hoppas det går bra , jag ska också beställa vitt baklyse snart :)

Tjolahopp tjolahej, fick mejl idej (idag)! Mina pengar har anlänt i USA, nu är de bara å vänta ca 1-2 veckor å se ifall produkten oxå anländer :confused: :)

Coolt , hojta till när du fått hem paketet :) hur mycket pengar skickade du ? skickade du extra pengar för frakt eller ?

Från det att jag postade brevet här i sverige till att paketet hängde på dörren hemma hos mej så tog det bara en och en halv vecka :)

fax skrev:
Coolt , hojta till när du fått hem paketet :) hur mycket pengar skickade du ? skickade du extra pengar för frakt eller ?

Från det att jag postade brevet här i sverige till att paketet hängde på dörren hemma hos mej så tog det bara en och en halv vecka :)

Frågade dem via mail hur mycket jag skulle skicka? produkten kostade 94,99$ om ja inte minns fel, så dom sa ja skulle skicka 100$ så inkluderar det frakt... (inte helt orimligt tycker jag)

Tog lite längre tid än menat för mitt "paket" å komma fram till dem eftersom posten strulade lite :kocko ... mitt paket åkte först ett varv från Vasa till Seinäjoki till Helsingfors, för att sedan återvända samma rutt eftersom det var felpostat på nått sätt... :va posten ringde å sa att dom åtgärdade problemet å att paketet nu postas på nytt... :tummenupp

Men, få se nu hur länge det tar för produkten å komma hem? ClearAlternatives skickade den med AirMail elä va de nu heter? :confused:

*väntar*

Kan varmt rekomendera dom, tog 7 dagar för mitt att komma hem, jag skulle inte vågat skicka pengar i ett vanligt brev iof men ditt verkar ju ha kommit fram så då kan du se fram emot ett roligt paket snart för alla jag pratat med inklusive jag själv har fått sina saker utan strul från dom. :yoparty

EDIT: Ska tillägga att jag pratar om www.clearalternatives.com
:tungan

Last edited:
20SK skrev:
Kan varmt rekomendera dom, tog 7 dagar för mitt att komma hem, jag skulle inte vågat skicka pengar i ett vanligt brev iof men ditt verkar ju ha kommit fram så då kan du se fram emot ett roligt paket snart för alla jag pratat med inklusive jag själv har fått sina saker utan strul från dom. :yoparty

Äh, va fan... gäller de hojen så e 100$ ingenting! De e värt ett försök iaf... skulle de ha varit mat jag beställt från nån e-mall hade jag aldrig gjort såhär :D

Egentligen e det det som e fel... jag är förblindad för pengars värde när det gäller hojen: vill jag ha nått till hojen får de kosta vad de vill, men när tjejen tvingar med mig å handla mat gråter jag blod över mina förlorade 10 euro (100 kronor)... :gråta

Va dum ja e... :hihi

20SK skrev:

Hej för helvete! Kollade din profil av en ren slump (brukar inte göra de), men så upptäcker jag att du angett "nöt styckare" som yrke! Stämmer det? :confused:

E ju slaktare själv... :tummenupp

Mmm en o annan kostackare brukar åka hamna på bordet :) Dock är jag pajj i axeln och har vart hemma sjukskriven en längre tid, opererade mig för ett tag sedan men blev inte bra så nu blire not till att hamna under kniven igen här snart. Men visst styckare är jag :banana

20SK skrev:
Mmm en o annan kostackare brukar åka hamna på bordet :) Dock är jag pajj i axeln och har vart hemma sjukskriven en längre tid, opererade mig för ett tag sedan men blev inte bra så nu blire not till att hamna under kniven igen här snart. Men visst styckare är jag :banana

Kul med likasinnade :tungan

Beklagar axeln, men är rätt van vid skador inom denna yrkesgrupp...

Var jobbar du? Hur många kräk skär ni/dag? Bara kor?

Får man fråga vad en svensk styckare tjänar i timmen ca? Har ni ackordlön eller?

Verkar som om folk i vår bransch är stolta... kollade din mailadress..."styckare@..." jag har teurastaja_slaktarn@..." :tummenupp

Blir jävligt off-topic dehär nu, men... tycker det är intressant bara... :tomten

Last edited:
Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...