Senaste modsen/Blir galen snart...

Gix

Produktionsutvecklare
Gick med
19 Mar 2003
Hoj
Prövar båtlivet för tillfället...
Tänkte bara dela med mig i form av ngr bilder på de senaste jag gjort åt hojen... :banana

I ju för sig ska en hel del till göras under vintern å de sitter inga kåpor på nu, så de e lite svårt å se slutresultatet/helheten, men iaf.. :tummenupp

Var just ute å varvade den i garaget en bra stund oxå... FAN, ja blir galen om de inte blir sommar snart! :brinnerup Gick t.o.m. ut ur garaget ett varv å kollade för säkerhets skull om de skulle kunna gå å dra en repa, men NEJ! Lika mycket snö ännu som när jag gick in i garaget :(

Iaf, håll till godo...

hörru.. stor skylt. Om du ändå ska modda, slit bort stänklappen o fixa så skylten inte bländar en. Sen ser den ut å sitta snedd oxå :ajjabajja

bort me blinkerserna.. bygg egna eller nått.

Swedie skrev:
hörru.. stor skylt. Om du ändå ska modda, slit bort stänklappen o fixa så skylten inte bländar en. Sen ser den ut å sitta snedd oxå :ajjabajja

bort me blinkerserna.. bygg egna eller nått.

Läs inlägget! EN HEL DEL TILL SKA GÖRAS! Men, ja kan bara göra en sak åt gången eftersom jag är man :yoparty

Jag kommer att: - "göra om" skylten (ta bort allt)
- fixa vita miniblinkers infällda varvet runt
- Sätta dit dubbelbubbelglas (svarttonat)
- Polera fäljkanterna (rimen)
- Montera hugger
- + en massa annat...

Bra sätt att hålla sig sysselsatt under vintern... kostar en hel del, men jag har ca 3000 euro (30000kronor) innestående lön, som jag kan lyfta efter nyår :banana

sweet! Ge dem pengarna till mig! Jag ska köpa specialracekammar till min 02 R1 racehoj. Mums!

Men rock on! Mer mods åt folket.

Swedie skrev:
sweet! Ge dem pengarna till mig! Jag ska köpa specialracekammar till min 02 R1 racehoj. Mums!

Men rock on! Mer mods åt folket.

Hehe... näe, behöver dem nog själv... de jag listade var ju endast kosmetika... :kär
...sen ska ja ju ha lite nya avgassystem, powercommanders, styrdämpare osv osv oxå... :tuttar

Gix skrev:
Hehe... näe, behöver dem nog själv... de jag listade var ju endast kosmetika... :kär
...sen ska ja ju ha lite nya avgassystem, powercommanders, styrdämpare osv osv oxå... :tuttar

,,,,vissa har då allt för bra! :fatta!
,,själv är det nudlar o pasta som gäller!,,, ljulklappar?! Eh, dem får en kram! :tomten :tomten :tomten

Lokke skrev:
Hur blev det med framgaffeln? Blev den bra?

Bättre iaf... vet ju inte vad vi gjorde men... :yoparty

Tog upp den, kollade, hittade inga fel, bytte styrlager och olja å ihop igen... har ju inte kunnat provköra men den kändes bättre i garaget iaf... :confused:

Det ända jag såg var en liten fläck ytrost på ena dämparkolvstången som ju tyder på att det funnits annat än bara olja i det gaffelbenet...

Kul det gick bra med clearglaset :tummenupp Jag har inte monterat mitt ännu, jag väntar på att få hem lite fler saker så jag kan göra allt på en gång (jag e som en flicka :tungan )

20SK skrev:
Kul det gick bra med clearglaset :tummenupp Jag har inte monterat mitt ännu, jag väntar på att få hem lite fler saker så jag kan göra allt på en gång (jag e som en flicka :tungan )

Hehe... jag skickade ett svar (mail) till dem när jag fått paketet hem. De ville ja skulle göra det... bifogade även en bild på hur de blev...
....sen tog det ca 10 min så fick jag ett mail tibax om jag kunde skicka ngr bilder till? En med ljuset av, en med det på, å en när man bromsar... dom skulle använda dem till något, så få se nu om dom kommer upp på www.clearalternatives.com? :confused: :D

Snygga regplåtar ni har där i vodkaland... :D

Gix skrev:
Bättre iaf... vet ju inte vad vi gjorde men... :yoparty

Tog upp den, kollade, hittade inga fel, bytte styrlager och olja å ihop igen... har ju inte kunnat provköra men den kändes bättre i garaget iaf... :confused:

Det ända jag såg var en liten fläck ytrost på ena dämparkolvstången som ju tyder på att det funnits annat än bara olja i det gaffelbenet...

Vackert så! Huvudsaken är ju att det blir bättre. :tummenupp

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...