Bussresa 28/1 -06 Mc mässan i GBG

IxIL

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2004
Hoj
Innova 125 -05 Såld, Crf 450 -02 Såld, Vtr 1000f -99 Såld ,Gsxr 1000 K6 - Såld, KTM 950 Supermoto 2006 - Såld! Superduke 2007 - Såld! Hojlös..
För oss som vill besöka mc mässan i gbg i slutet av januari nästa år finns nu möjlighet att åka med en buss som avgår från Lysekil tur/retur :fyllisar på lördagen den 28:e Januari. Är nog inga problem att få bussen till att gå genom Uddevalla, annars så kan vi väl samlas på torp köpcentrum exempelvis.
Om ni som är intresserade skriver en rad här så fixar jag bokning av plats åt er. Återkommer med lite precisare info så snart jag pratat med chauffören ifråga. :tummenupp

Ny info då ja.
Pris: 200-220kr (beroende på hur många vi blir) inkl inträde på mässan. Betalas senast den 24/12 då buss och chaufför måste bokas. Platserna kommer att gå åt så vänta inte för länge med att höra av er.
Bussen går förbi Kampenhof ca kvart i 8 på lördag morgon.

Ring mej på 0736-631660 så tar jag gladeligen emot era slantar... (Julklappar e dyrt) :tomten

Last edited:
IxIL skrev:
För oss som vill besöka mc mässan i gbg i slutet av januari nästa år finns nu möjlighet att åka med en fullstorleks buss som avgår från Lysekil tur/retur :fyllisar på lördagen den 28:e Januari. Är nog inga problem att få bussen till att gå genom Uddevalla, annars så kan vi väl samlas på torp köpcentrum exempelvis.
Om ni som är intresserade skriver en rad här så fixar jag bokning av plats åt er. Återkommer med lite precisare info så snart jag pratat med chauffören ifråga. :tummenupp
Brudar och bågar, klart man ska dit... Återkom med mer info... :tuttar :hihi

Last edited:
Eftersom jag e så OSOCIAL så åker jag nog själv på öppningsdagen för att slippa trängseln...

MEN det hade varit kul om jag inte varit SÅ blyg...

IxIL skrev:
För oss som vill besöka mc mässan i gbg i slutet av januari nästa år finns nu möjlighet att åka med en fullstorleks buss som avgår från Lysekil tur/retur :fyllisar på lördagen den 28:e Januari. Är nog inga problem att få bussen till att gå genom Uddevalla, annars så kan vi väl samlas på torp köpcentrum exempelvis.

Ny info då ja.
Pris: 200-220kr (beroende på hur många vi blir) inkl inträde på mässan. Betalas senast den 24/12 då buss och chaufför måste bokas. Platserna kommer att gå åt så vänta inte för länge med att höra av er.

Ring mej på 0736-631660 så tar jag gladeligen emot era slantar... (Julklappar e dyrt) :tomten

Gaaaaaaah :kocko ..... Jag har varit utan internet!!! :argpådato .... det råkar inte finnas några platser kvar för en liten SnorKnutte som mig...?? :D

RwE skrev:
Gaaaaaaah :kocko ..... Jag har varit utan internet!!! :argpådato .... det råkar inte finnas några platser kvar för en liten SnorKnutte som mig...?? :D
Jag vet inte. Ring till Jörgen och fråga. Det är han som håller i det hela.

IxIL skrev:
För oss som vill besöka mc mässan i gbg i slutet av januari nästa år finns nu möjlighet att åka med en buss som avgår från Lysekil tur/retur :fyllisar på lördagen den 28:e Januari. Är nog inga problem att få bussen till att gå genom Uddevalla, annars så kan vi väl samlas på torp köpcentrum exempelvis.

Ny info då ja.

Lite följdfrågor rakt ut i luften:
Blir det nåt tillfälle för nån pilsner?:öl
Och isåfall när kommer vi tillbaka?:cpparty
..... kan vara bra att veta om man behöver skjuts!!:kryckor

Skulle det dyka upp nån idé så SMS:a eller Ring: 0704-950043..

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...