IxIL
Ny medlem
- Gick med
- 13 Jul 2004
- Hoj
- Innova 125 -05 Såld, Crf 450 -02 Såld, Vtr 1000f -99 Såld ,Gsxr 1000 K6 - Såld, KTM 950 Supermoto 2006 - Såld! Superduke 2007 - Såld! Hojlös..
För oss som vill besöka mc mässan i gbg i slutet av januari nästa år finns nu möjlighet att åka med en buss som avgår från Lysekil tur/retur
på lördagen den 28:e Januari. Är nog inga problem att få bussen till att gå genom Uddevalla, annars så kan vi väl samlas på torp köpcentrum exempelvis.
Om ni som är intresserade skriver en rad här så fixar jag bokning av plats åt er. Återkommer med lite precisare info så snart jag pratat med chauffören ifråga.
Ny info då ja.
Pris: 200-220kr (beroende på hur många vi blir) inkl inträde på mässan. Betalas senast den 24/12 då buss och chaufför måste bokas. Platserna kommer att gå åt så vänta inte för länge med att höra av er.
Bussen går förbi Kampenhof ca kvart i 8 på lördag morgon.
Ring mej på 0736-631660 så tar jag gladeligen emot era slantar... (Julklappar e dyrt)

Om ni som är intresserade skriver en rad här så fixar jag bokning av plats åt er. Återkommer med lite precisare info så snart jag pratat med chauffören ifråga.

Ny info då ja.
Pris: 200-220kr (beroende på hur många vi blir) inkl inträde på mässan. Betalas senast den 24/12 då buss och chaufför måste bokas. Platserna kommer att gå åt så vänta inte för länge med att höra av er.
Bussen går förbi Kampenhof ca kvart i 8 på lördag morgon.
Ring mej på 0736-631660 så tar jag gladeligen emot era slantar... (Julklappar e dyrt)

Last edited: