Buskörning på hulta?

Ridde

Inkörningsperiod
Gick med
1 Apr 2004
Hoj
Vit Z 1000 -08
Hallu alla glada snubbar...

Sitter å läser lite trådar som ni skrivit, å kom å tänka på den "galningen" som jag råkade sen förra året på hösten vid Mcdonalds Hulta! Denna gosse körde ngt som kan liknas vid en Honda CBR 900RR (skulle jag tippa på) det som jag kom å tänka på nu är att han hade en videokamera fast-tejpad på tanken på sin hoj, han kom från göteborgs hållet, RV40... körde av mot hulta å upp mot Volvo...nu undrar jag om de kanske var ngn av er här inne? :D eller ngn ni kanske känner?

Last edited:
hojen va röd/vit...sen så hade den inget kåpglas där framme, eller vad det nu heter :confused: de va streetfigher lampor på den framme....

Riddick skrev:
Hallu alla glada snubbar...

Sitter å läser lite trådar som ni skrivit, å kom å tänka på den "galningen" som jag råkade sen förra året på hösten vid Mcdonalds Hulta! Denna gosse körde ngt som kan liknas vid en Honda CBR 900RR (skulle jag tippa på) det som jag kom å tänka på nu är att han hade en videokamera fast-tejpad på tanken på sin hoj, han kom från göteborgs hållet, RV40... körde av mot hulta å upp mot Volvo...nu undrar jag om de kanske var ngn av er här inne? :D eller ngn ni kanske känner?

Jag vet... åkte motard förra sommaren.

Resultat: ilskna insändare i BT om "Cross åkarna"

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla