Bush vinner USA valet.

spoon

Lucky 7's
Gick med
23 Mar 2003
Ort
Sundbyberg
Hoj
Airbus 321
Kerry vinner USA valet.

http://www.snopes.com/sports/football/election.asp :4skrika

FOOTBALL + ELECTION

Did you know....??

The Washington Redskins have proved to be a time-tested election predictor. In the previous 15 elections, if the Washington Redskins have lost their last home game prior to the election, the incumbent party has lost the White House. When they have won, the incumbent has stayed in power.

This election year, that deciding game takes place on Sunday, October 31 ... vs. Green Bay.



Matchen slutade Green Bay 28 - Washington 14 :4skrika

(Svensken Ola Kimrin kickade och missade sin fieldgoal om någon bryr sig) :huvet

edit: pratade med nattmössan på, cycklade i badkaret.
Var för trött igår :död
Självklart menar jag KERRY :tummenupp
 
Last edited:
fan va skönt, heja redskins :tummenupp Kerry liknar inget annat än en självgod svamlare som tror på det han säger. Bush är inte sååå mycket bättre, men det sades att det skulle kosta USA mer än 10 miljoner DOLLAR iochmed ett chefsbyte, så varför inte ha kvar samma ett tag till och spara in lite pengar.
Och fortfarande, varför finns det inga kandidater som tex den gamla presidenten som precis har skrivit en bok, har glömt hans namn. Han verkar vara den överlägset bästa presidenten de senaste 50 åren iaf.
 
spoon skrev:
Did you know....??

The Washington Redskins have proved to be a time-tested election predictor. In the previous 15 elections, if the Washington Redskins have lost their last home game prior to the election, the incumbent party has lost the White House. When they have won, the incumbent has stayed in power.

Matchen slutade Green Bay 28 - Washington 14 :4skrika

Om Redskins förlorade så skulle den sittande presidenten förlora valet.
Borde inte Kerry vinna då eftersom Green Bay vann idag?
 
Jidetoft skrev:
Om Redskins förlorade så skulle den sittande presidenten förlora valet.
Borde inte Kerry vinna då eftersom Green Bay vann idag?


Yepp, Redskins förlorar och den som är sittande president förlorar också. Iaf enligt sägnen
 
heja bush!
han knullar iaf inte sekreterare
 
Bush är en riktig höjdare kille! En riktig texas lirare! En riktig fadersgestalt! Ger ett klart budskap. Dödar du nån av så så kan du ge dig fan på att vi kör oss själv i ruin bara för att vi ska kunna bomba något som kan tänkas sig vara en skylldig. Gärna att så många runt omkring dör oxå (förebyggande syfte).

Men seriöst?!

Han går överlik för att få till det han själv vill!
Han genomför skattesäkningar samtidigt som han ger försvaret (?!) en enorm budget. Den ekvationen går inte ihop. Han tar redan från de som har det svårt. Enorma nedskärningar inom den sociala sektorn.

Men det finns faktiskt en bra sak med att om Bush skulle vinna i morn.
Det vore att vi skulle förlora den sista supermakten (om den inte redan är så pass försvagad). De landet har väldigt få allierade nu.


Heja BUSH!!
 
behöver inte säga något, en bild säget mer en tusen ord!!!
 

Bifogat

  • ATT448086-new.gif
    ATT448086-new.gif
    54.6 KB · Visningar: 73
Bush måste vara absolut mest olämplige presidenten i USA:s historia.
Bort med honom! Snarast! :gnissla
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top