busaberg

Zana

gotta love it
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
ktm 660 2003 - 4 life
Jädrans nerlägg!

Lyndon2.jpg
 
Hehe, ser ut som Hising brukar köra.
Synd att han glömde köpa knäpuckar...
 
Jaa, precis. Jag låg bakom hising i kurvorna på Midlanda, han försvann ned under framskärmen i kurvorna sedan dök ryggen upp när det blev rakt. Rackarns mupp att svänga :tummenupp

Supermoto skrev:
Hehe, ser ut som Hising brukar köra.
Synd att han glömde köpa knäpuckar...
 
Tom Byron skrev:
Jaa, precis. Jag låg bakom hising i kurvorna på Midlanda, han försvann ned under framskärmen i kurvorna sedan dök ryggen upp när det blev rakt. Rackarns mupp att svänga :tummenupp


Oj, nu fick jag ångest. varför sålde jag hojen??(för att köpa kombi, nytt kök, bostadsrätt, barnvagn, vinterdäck kanske?) Vilken superabstinens men efter att ha knackat in räkningar alldeles nyss på 22500:- alldeles nyss så är det ju bara att bita ihop. Får trösta mig med att min Husaberg har fått ett bra hem i Gävle där den får leka tillsammans med många andra motarder. Nåja, en förlorad säsong men någon form av ishoj MÅSTE jag skaffa till nästa säsong. Kul att någon minns den förbittrade småbarnspappan...

Iofs bytte jag ju inte ner mig :) :tummenupp



/Hising
 

Bifogat

  • ville 031106 liten.JPG
    ville 031106 liten.JPG
    10.5 KB · Visningar: 46
Hämtade min idag.......
mmmmm.....skall nog prova lite i morgon...
 
Hising, det står ju HULIGAN i panna på det där krypet (alltså inte kryp som i smådjur, utan kryp som i att han tar sig fram krypande)

Värsta söta kinderna, har man sett ut sådär *fniss* hahahaha :hihi

Klart du ska åka lite is, om du får tid.

Nurse Ratched skrev:
Oj, nu fick jag ångest. varför sålde jag hojen??(för att köpa kombi, nytt kök, bostadsrätt, barnvagn, vinterdäck kanske?) Vilken superabstinens men efter att ha knackat in räkningar alldeles nyss på 22500:- alldeles nyss så är det ju bara att bita ihop. Får trösta mig med att min Husaberg har fått ett bra hem i Gävle där den får leka tillsammans med många andra motarder. Nåja, en förlorad säsong men någon form av ishoj MÅSTE jag skaffa till nästa säsong. Kul att någon minns den förbittrade småbarnspappan...

Iofs bytte jag ju inte ner mig :) :tummenupp



/Hising
 
Nurse Ratched skrev:
Oj, nu fick jag ångest. varför sålde jag hojen??(för att köpa kombi, nytt kök, bostadsrätt, barnvagn, vinterdäck kanske?) Vilken superabstinens men efter att ha knackat in räkningar alldeles nyss på 22500:- alldeles nyss så är det ju bara att bita ihop. Får trösta mig med att min Husaberg har fått ett bra hem i Gävle där den får leka tillsammans med många andra motarder. Nåja, en förlorad säsong men någon form av ishoj MÅSTE jag skaffa till nästa säsong. Kul att någon minns den förbittrade småbarnspappan...
Iofs bytte jag ju inte ner mig :) :tummenupp
/Hising
Man kan faktiskt ha barn och bo i husvagn utan kök MEN ha en Husa :mattias :3freak Enligt min bok har du helt enkelt gjort en lätt felprioritering, hehe.
Nä'rå, skoja bara... Minihuliganen ser ju helskön ut. Får gratulera både mamma och pappa :tummenupp :fyllisar Nästan så man börjar bli sugen själv...
Klart vi inte har glömt dig. Mitt brutna båtben som du tittade på på Sviestad har nästan blivit bra.
 
HEDA :7peta Sånna barkisar ska du ha. Beställ från Italien genast!!!
 
Den här bilden visar också ett ganska sjysst nerlägg.. Fotpinneskrap är fett!

DSC_0330.jpg
 
Tom Byron skrev:
Verkar bara finnas vita å svarta i här hos oss :va
Exactemundo my dear Heda...
Kolla Acerbis hemsida, där har de massa olika roliga färger. Vet inte om andra än vit/svart tas hit. Inte har jag hittat nåra sånna iaf.
 
Tom Byron skrev:
Hising, det står ju HULIGAN i panna på det där krypet (alltså inte kryp som i smådjur, utan kryp som i att han tar sig fram krypande)

Värsta söta kinderna, har man sett ut sådär *fniss* hahahaha :hihi

Klart du ska åka lite is, om du får tid.

Nja, så mycket huligan vet jag inte om han är... En riktig mjukis snarare. Jag har försökt att stötta i hans motorintresse(som jag bestämt att han har) och till och med tänkt mig att han skulle få börja med 4 hjul... Otack är världens lön, istället ska det lekas med mjukisdjur OCH vara sur på samma gång. Bildbevis nedanför.


/"Besviken och bitter pappa"
 

Bifogat

  • ville 031106 061 liten.JPG
    ville 031106 061 liten.JPG
    32.7 KB · Visningar: 54
Nurse Ratched skrev:
Nja, så mycket huligan vet jag inte om han är... En riktig mjukis snarare. Jag har försökt att stötta i hans motorintresse(som jag bestämt att han har) och till och med tänkt mig att han skulle få börja med 4 hjul... Otack är världens lön, istället ska det lekas med mjukisdjur OCH vara sur på samma gång. Bildbevis nedanför.


/"Besviken och bitter pappa"

:tummenupp

Inte ska väl du vara besviken eller bitter, han växer nog upp och blir en riktig kamrat i garaget..!! Fan va härligt å ha en son..... :yoparty
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top