Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Supermoto skrev:Hehe, ser ut som Hising brukar köra.
Synd att han glömde köpa knäpuckar...
Tom Byron skrev:Jaa, precis. Jag låg bakom hising i kurvorna på Midlanda, han försvann ned under framskärmen i kurvorna sedan dök ryggen upp när det blev rakt. Rackarns mupp att svänga![]()
Nurse Ratched skrev:Oj, nu fick jag ångest. varför sålde jag hojen??(för att köpa kombi, nytt kök, bostadsrätt, barnvagn, vinterdäck kanske?) Vilken superabstinens men efter att ha knackat in räkningar alldeles nyss på 22500:- alldeles nyss så är det ju bara att bita ihop. Får trösta mig med att min Husaberg har fått ett bra hem i Gävle där den får leka tillsammans med många andra motarder. Nåja, en förlorad säsong men någon form av ishoj MÅSTE jag skaffa till nästa säsong. Kul att någon minns den förbittrade småbarnspappan...
Iofs bytte jag ju inte ner mig![]()
![]()
/Hising
borggren skrev:Hämtade min idag.......
mmmmm.....skall nog prova lite i morgon...
Man kan faktiskt ha barn och bo i husvagn utan kök MEN ha en HusaNurse Ratched skrev:Oj, nu fick jag ångest. varför sålde jag hojen??(för att köpa kombi, nytt kök, bostadsrätt, barnvagn, vinterdäck kanske?) Vilken superabstinens men efter att ha knackat in räkningar alldeles nyss på 22500:- alldeles nyss så är det ju bara att bita ihop. Får trösta mig med att min Husaberg har fått ett bra hem i Gävle där den får leka tillsammans med många andra motarder. Nåja, en förlorad säsong men någon form av ishoj MÅSTE jag skaffa till nästa säsong. Kul att någon minns den förbittrade småbarnspappan...
Iofs bytte jag ju inte ner mig![]()
![]()
/Hising
Enligt min bok har du helt enkelt gjort en lätt felprioritering, hehe.
Nästan så man börjar bli sugen själv...Fjolligt, jag har lagt ner mer än så........ men kom inte upp igen.......Zana skrev:Jädrans nerlägg!
![]()

Supermoto skrev:HEDASånna barkisar ska du ha. Beställ från Italien genast!!!
420 skrev:Varför från Italien? Finns inte gula i Sverige lr?
Exactemundo my dear Heda...Tom Byron skrev:Verkar bara finnas vita å svarta i här hos oss![]()
Tom Byron skrev:Hising, det står ju HULIGAN i panna på det där krypet (alltså inte kryp som i smådjur, utan kryp som i att han tar sig fram krypande)
Värsta söta kinderna, har man sett ut sådär *fniss* hahahaha![]()
Klart du ska åka lite is, om du får tid.
Nurse Ratched skrev:Nja, så mycket huligan vet jag inte om han är... En riktig mjukis snarare. Jag har försökt att stötta i hans motorintresse(som jag bestämt att han har) och till och med tänkt mig att han skulle få börja med 4 hjul... Otack är världens lön, istället ska det lekas med mjukisdjur OCH vara sur på samma gång. Bildbevis nedanför.
/"Besviken och bitter pappa"

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |