Busa såld

• Thread starter Thread starter rollex
  • Start date Start date

rollex

Guest
Sålde hojen i går ...:näsblod Fick så bra pris av en kille...var bara tvungen. Letar efter en turbo-busa, lite äldre model som min... Bygger hus nu... så att har inte tid att gasa så mycket i sommar. Ha en trevlig sommar alla glada :tummenupp

Sålde hojen i går ...:näsblod Fick så bra pris av en kille...var bara tvungen. Letar efter en turbo-busa, lite äldre model som min... Bygger hus nu... så att har inte tid att gasa så mycket i sommar. Ha en trevlig sommar alla glada :tummenupp

Du fick så pass mycket pengar för din hoj så att du sålde den och sen vill du ha en "likadan", fast med turbo? :va

Om det skall vara lönt att göra så istället för att bara köpa ett turbokit från början så måste du ha fått riktigt bra med kulor för hojen.

Du fick så pass mycket pengar för din hoj så att du sålde den och sen vill du ha en "likadan", fast med turbo? :va

Om det skall vara lönt att göra så istället för att bara köpa ett turbokit från början så måste du ha fått riktigt bra med kulor för hojen.
Jag sålde min Turbo-busa för 90.000, Vill nu hitta en lite äldre under vintern till nästa sommar. Behövde pengarna akut till bygget.

Nyheter
Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Back