Bus Sthlm City

sandstream skrev:
Ungarna är säkert inne och sover middag och då finns det ju ingen att impa på :kocko

Tänkte mer på att "typ" de flesta rackar ner på dig oavsett vilken tråd det är och du ger tillbaka och sen är sandlådeleken igång. Bara en reflektion då jag sällan skådat grabbar med en sån hiskelig pms som här.

Är det inte dax att stänga den här tråden?

Moppefuckuna och Moralkärringarna kan väl hitta någon annan sandlåda än Sporthoj.com!

Chronic skrev:
Dig har jag missat, både här....och där :)
Ja eller hur??? Och inte är du ledsen för det gissar jag... :gnissla

Men det kommer en sommar till och vem vet, kanske möts våra vägar :D

Ja kände ju alltför väl igen platserna på filmen eftersom jag jobbar främst inne i city. Och dessutom så vet en förarna på filmen vem jag är... Jag figurerar nämligen en del i deras forum som Kjelle, potaoesmc.com.

Jag har inte gjort så många inlägg här ännu, är ganska ny medlem. Men jag skrev in en kort presentation i den delen av det här forumet.

//Kjelle

KJECOP skrev:
Trafikpolis Stockholm med MC intresse och egen hoj... :squid

Läs mera på min hemsida så får du veta det mesta :D
http://www.kjelle.com

Var inne på sidan och tittade lite..... jösses vilka historier.... :3freak
Har haft en ganska underhållande sista timmen här på jobbet när jag läst en del av dom ...... ganska så grym beskrivning av frontalkollisionen, men säkerligen sann.

Får återgå till den sidan i morgon igen.

Bikerbitch skrev:
Tänkte mer på att "typ" de flesta rackar ner på dig oavsett vilken tråd det är och du ger tillbaka och sen är sandlådeleken igång. Bara en reflektion då jag sällan skådat grabbar med en sån hiskelig pms som här.
Har besvarat ditt PM :tummenupp

I den här tråden var det väl Tassen som fick ta de värsta smällarna men det är ju skönt med lite omväxling :lol

wheelieman skrev:
Var inne på sidan och tittade lite..... jösses vilka historier.... :3freak
Har haft en ganska underhållande sista timmen här på jobbet när jag läst en del av dom ...... ganska så grym beskrivning av frontalkollisionen, men säkerligen sann.

Får återgå till den sidan i morgon igen.
Du är alltid välkommen på ett besök :)

Jag vet inte hur sann beskrivningen av frontalkollisionen är men jag kan tänka mig att den inte är så långt från sanningen... :död

sandstream skrev:

I den här tråden var det väl Tassen som fick ta de värsta smällarna men det är ju skönt med lite omväxling :lol
Men allså, det är väl inget problem när moppefuckon som mig (eller är jag bara ett fucko kort och gott?) bråkar lite med er vuxna förståndiga män?
Jag tycker att han förtjänade att bli emotsagt och det borde alla tycka. Du oxå även om det skulle sabba mycket av din omsorgsfyllt uppbyggda image.

Victor skrev:
Men allså, det är väl inget problem när moppefuckon som mig (eller är jag bara ett fucko kort och gott?) bråkar lite med er vuxna förståndiga män?
Jag tycker att han förtjänade att bli emotsagt och det borde alla tycka. Du oxå även om det skulle sabba mycket av din omsorgsfyllt uppbyggda image.
Sånna som dig "bråkar" jag gärna med, det ger ju något :)

Men folk som tex zana, kickassprod, campar och några till så blir det moppefucko-inlägg direkt och bara tråkigt.

Så länge man håller sig till ämnet och kan framföra sin åsikt utan personangrepp och PM tycker jag att sånna här trådar är helt okej.

BTW: Min image kommer naturligt och det är som du vet svårt att vara ödmjuk när man är bäst :)

sandstream skrev:

sandstream skrev:
Men folk som tex zana, kickassprod, campar och några till så blir det moppefucko-inlägg direkt och bara tråkigt.

Så länge man håller sig till ämnet och kan framföra sin åsikt utan personangrepp och PM tycker jag att sånna här trådar är helt okej.

första gången jag tyckte du var rolig :tummenupp

jag förstår hur du menar, men det såg kul ut...

Ingel skrev:
första gången jag tyckte du var rolig :tummenupp
jag förstår hur du menar, men det såg kul ut...
Ibland lyckas till och med jag vara rolig :hihi

Jag besvarade ett PM, jag skickar inte själv taskigt formulerade påhopp till folk som tycker annorlunda än jag själv.

sandstream skrev:
Ibland lyckas till och med jag vara rolig :hihi

Jag besvarade ett PM, jag skickar inte själv taskigt formulerade påhopp till folk som tycker annorlunda än jag själv.

Nä, då jeflar hade du fått nacskått direkct! :brinnerup
Nä just ja, ironin var visst död.

ceasar skrev:
Säger killen som sitter på en TS.... :hihi

Har du aldrig varit på charteresa i Grekland och haft moppe rejs? Rekomenderas :tummenupp

Får kanske byta avatar så man slipper fler lömska påhopp :tungan

Back