Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
KJECOP skrev:Någon som väntar på att jag skall kommentera filmen och komma med moralpredikan??? Jag tror inte att det behövs alla vet vad jag tycker ändå...![]()
//Kjelle
Ungarna är säkert inne och sover middag och då finns det ju ingen att impa på :kockoBikerbitch skrev:Det finns tillräckligt med leksaker för var o en..
Trafikpolis Stockholm med MC intresse och egen hoj...Chronic skrev:Vem är du?
KJECOP skrev:Trafikpolis Stockholm med MC intresse och egen hoj...![]()
Läs mera på min hemsida så får du veta det mesta![]()
http://www.kjelle.com
sandstream skrev:Ungarna är säkert inne och sover middag och då finns det ju ingen att impa på :kocko
Ja eller hur??? Och inte är du ledsen för det gissar jag...Chronic skrev:Dig har jag missat, både här....och där![]()
KJECOP skrev:Trafikpolis Stockholm med MC intresse och egen hoj...![]()
Läs mera på min hemsida så får du veta det mesta![]()
http://www.kjelle.com
Har besvarat ditt PMBikerbitch skrev:Tänkte mer på att "typ" de flesta rackar ner på dig oavsett vilken tråd det är och du ger tillbaka och sen är sandlådeleken igång. Bara en reflektion då jag sällan skådat grabbar med en sån hiskelig pms som här.
Du är alltid välkommen på ett besökwheelieman skrev:Var inne på sidan och tittade lite..... jösses vilka historier....![]()
Har haft en ganska underhållande sista timmen här på jobbet när jag läst en del av dom ...... ganska så grym beskrivning av frontalkollisionen, men säkerligen sann.
Får återgå till den sidan i morgon igen.
Men allså, det är väl inget problem när moppefuckon som mig (eller är jag bara ett fucko kort och gott?) bråkar lite med er vuxna förståndiga män?sandstream skrev:Har besvarat ditt PM
I den här tråden var det väl Tassen som fick ta de värsta smällarna men det är ju skönt med lite omväxling![]()
Sånna som dig "bråkar" jag gärna med, det ger ju någotVictor skrev:Men allså, det är väl inget problem när moppefuckon som mig (eller är jag bara ett fucko kort och gott?) bråkar lite med er vuxna förståndiga män?
Jag tycker att han förtjänade att bli emotsagt och det borde alla tycka. Du oxå även om det skulle sabba mycket av din omsorgsfyllt uppbyggda image.
sandstream skrev:Har besvarat ditt PM![]()
sandstream skrev:Men folk som tex zana, kickassprod, campar och några till så blir det moppefucko-inlägg direkt och bara tråkigt.
Så länge man håller sig till ämnet och kan framföra sin åsikt utan personangrepp och PM tycker jag att sånna här trådar är helt okej.
JT skrev:Är det inte dax att stänga den här tråden?
Moppefuckuna och Moralkärringarna kan väl hitta någon annan sandlåda än Sporthoj.com!
Ibland lyckas till och med jag vara roligIngel skrev:första gången jag tyckte du var rolig
jag förstår hur du menar, men det såg kul ut...
sandstream skrev:Ibland lyckas till och med jag vara rolig
Jag besvarade ett PM, jag skickar inte själv taskigt formulerade påhopp till folk som tycker annorlunda än jag själv.
ceasar skrev:Säger killen som sitter på en TS....![]()
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |