Bus Sthlm City

Längre version skulle vara skoj, skön rulle och behagligare musik än all hårdrock man hör till förbannelse i sådana här filmer..

En av de sämsta mc filmerna jag sett...

Omoget att köra i parken.

Låten var inte heller något och hurra över.

Lycka till nästa gång

ettan skrev:

Omoget att köra i parken.

Låten var inte heller något och hurra över.

Lycka till nästa gång

Måste man vara så otrevlig om man inte gillar någons film? :va

ettan skrev:

Ett av dom sämsta inläggen jag sett...

Dom kör på cykelväg, och det är ingen vanlig park. Bofilsbåge heter stället, och det är mer som en genomgång typ...

Det är fan ingenting att uppröra sig över... När jag cyklar tramphoj är jag fan farligare, då jag inte hörs, dom har ju knappt styrfart & varenda jävel ser dom komma... Öppna inte käften när du inte behöver, och ingen vill höra...

Lyssna på Katie för bövelen... :)

köra mot rött... :kocko

tyvärr är det väl sånt här som späder på den allmänna meningen om hur hojåkare uppför sig...

... men bra musik :tummenupp

Till er som gnäller på körningen i stan: Är det bättre att pressa sig själv på 70-vägar till max, åka på bakhjulet så bilar får kasta sig undan för att inte kollidera eller maxa hojen på motorvägen?

Filmmakarna: Underbar film! Skitdålig låt, verkligen. :D Men den underbara körningen vägde helt klart upp det. Ut med den långa versionen, pronto! :tummenupp

Itacha75 skrev:
Till er som gnäller på körningen i stan: Är det bättre att pressa sig själv på 70-vägar till max, åka på bakhjulet så bilar får kasta sig undan för att inte kollidera eller maxa hojen på motorvägen?

Filmmakarna: Underbar film! Skitdålig låt, verkligen. :D Men den underbara körningen vägde helt klart upp det. Ut med den långa versionen, pronto! :tummenupp

Absolut inte bättre!! Måste man pressa på 70-väg om man inte vill köra som fan inne i stan :va

Itacha75 skrev:

Ja det är mycket bättre att busköra ute på en tom 70-väg. Att åka på bakhjulet är också bättre att göra ute på landet än i stan. Om man nu kör på bakhjulet så att alla bilar måste flytta sig så kör man på fel sida vägen.

BridgeMill skrev:
Absolut inte bättre!! Måste man pressa på 70-väg om man inte vill köra som fan inne i stan :va

Nej, nej, absolut inte! Det jag sa var mer riktat åt vissa personer här som kritiserade trådskaparen. De vet vilka de är.

ola_sandin skrev:
Ja det är mycket bättre att busköra ute på en tom 70-väg. Att åka på bakhjulet är också bättre att göra ute på landet än i stan. Om man nu kör på bakhjulet så att alla bilar måste flytta sig så kör man på fel sida vägen.

Tom 70-väg? Hur ofta händer det? Sen är det bara en åsiktsfråga, och sådana diskussioner tar aldrig slut.

Itacha75 skrev:
Nej, nej, absolut inte! Det jag sa var mer riktat åt vissa personer här som kritiserade trådskaparen. De vet vilka de är.

Tom 70-väg? Hur ofta händer det? Sen är det bara en åsiktsfråga, och sådana diskussioner tar aldrig slut.

Här nere i söder är det inte alls ovanligt med tomma 70-/90-vägar och jag kör mycket hellre som en idiot där än inne i stan där man kan råka köra på någon stackars unge.

Itacha75 skrev:

Jag är en av de du syftar på.
Det är åt helvete att bete sig som de gör på filmen. Det spelar ingen roll vad en del omogna moppe hjärnor tycker. I gemene mans / kvinnas ögon är det lagar som styr det här landet, å kan man inte följa dom har man ett litet problem.

Här jobbas det en jävla massa med trafik säkerhet och attityds förändringar hos hojåkare, så kommer det såna här snorungar å tror att dom är något.
De som hyllar idioterna är fan inte ett dugg bättre, hoppas snuten snöper år stockholm ordentligt å tar tag i det här problemet en gång för alla.

Jag har ingen lust att bli drabbad igen av såna här idioter som beter som om de tror att de kan göra vad de vill å andra ska hålla sig undan.

Kommer en sån fan å kör mot rött å jag är där ska jag fan inte bromsa nästa gång.

Det kommer att göra ont.. :mad:

<allmän reflektion>Varför är majoriteten av inläggen från de som rosar filmen ofta felstavade och ruskigt konstigt formulerade?</allmän reflektion>

Back