Bus Sthlm City

En av de få fördelarna med att bo i en jäkligt stor stad - man riskerar inte att bli lynchad av grannarna när man kommer hem från en busrunda på stan :) Ajabaja för körning på gågata, men parkstigar är annars kul - och trappor, refuger, fartgupp (som man tar fart inför - därav namnet) m.m. :tummenupp

TomK skrev:
En av de få fördelarna med att bo i en jäkligt stor stad - man riskerar inte att bli lynchad av grannarna när man kommer hem från en busrunda på stan :) Ajabaja för körning på gågata, men parkstigar är annars kul - och trappor, refuger, fartgupp (som man tar fart inför - därav namnet) m.m. :tummenupp

Vad är det nedanför o ovanför en trapp? =)

KarlJohan skrev:
Kul o se! :tummenupp
Men fattar fan inte hur man vågar stå på sadeln ute på allmän väg... :3freak

Synd att man aldrig får se såna som er "live". Skulle pigga upp lite. :)

Jag har fått sett det live, från ca 70 cm brevid på vänstersidan

Snygga trick och go musik, förstår bara inte vad ni ska in i stan och göra. De som redan ogillar mc och motorcyklister lär ju inte tycka bättre om oss om vi kör runt och moppefuckar oss i trafiken eller ännu värre i parker. Undrar om filmen skulle rosas lika mycket om det var några finniga grabbar i epa-traktorer som körde runt och burnade i stan.

ola_sandin skrev:
Snygga trick och go musik, förstår bara inte vad ni ska in i stan och göra. De som redan ogillar mc och motorcyklister lär ju inte tycka bättre om oss om vi kör runt och moppefuckar oss i trafiken eller ännu värre i parker. Undrar om filmen skulle rosas lika mycket om det var några finniga grabbar i epa-traktorer som körde runt och burnade i stan.

Ja, den skulle rosas, men av EPA-traktorfolk... :fyllisar

Är det bara jag som reagerar på att man stuntar inne i stan när det är MKT folk överallt :va
Stående på sadeln mitt på centralbron var väl mest inteligent :3freak

Jaja, jag ska väl inte så något då även jag har kört mkt dum i mina dar... :rolleyes:

Men det ser inte så bra ut att köra i stan när det är mkt folk runtomkring.

I övrig såg det bra ut :tummenupp

.../Yoshi

ola_sandin skrev:
Undrar om filmen skulle rosas lika mycket om det var några finniga grabbar i epa-traktorer som körde runt och burnade i stan.
Det var därför de hade hjälm...

Yoshi_gixxeRR skrev:
Är det bara jag som reagerar på att man stuntar inne i stan när det är MKT folk överallt :va
Stående på sadeln mitt på centralbron var väl mest inteligent :3freak

Jaja, jag ska väl inte så något då även jag har kört mkt dum i mina dar... :rolleyes:

Men det ser inte så bra ut att köra i stan när det är mkt folk runtomkring.

I övrig såg det bra ut :tummenupp

.../Yoshi

Första gången jag åkte med dig så hade du en lång utläggning om hur du smet från polisen men körde ut i spenaten o fick åka helikopter till sjukhuset. Du berättade det på ett sånt sätt så alla skulle tycka att du var ballast i stan =)

*/ ?>
Nyheter
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Back