Bus Sthlm City

En av de få fördelarna med att bo i en jäkligt stor stad - man riskerar inte att bli lynchad av grannarna när man kommer hem från en busrunda på stan :) Ajabaja för körning på gågata, men parkstigar är annars kul - och trappor, refuger, fartgupp (som man tar fart inför - därav namnet) m.m. :tummenupp

TomK skrev:
En av de få fördelarna med att bo i en jäkligt stor stad - man riskerar inte att bli lynchad av grannarna när man kommer hem från en busrunda på stan :) Ajabaja för körning på gågata, men parkstigar är annars kul - och trappor, refuger, fartgupp (som man tar fart inför - därav namnet) m.m. :tummenupp

Vad är det nedanför o ovanför en trapp? =)

KarlJohan skrev:
Kul o se! :tummenupp
Men fattar fan inte hur man vågar stå på sadeln ute på allmän väg... :3freak

Synd att man aldrig får se såna som er "live". Skulle pigga upp lite. :)

Jag har fått sett det live, från ca 70 cm brevid på vänstersidan

Snygga trick och go musik, förstår bara inte vad ni ska in i stan och göra. De som redan ogillar mc och motorcyklister lär ju inte tycka bättre om oss om vi kör runt och moppefuckar oss i trafiken eller ännu värre i parker. Undrar om filmen skulle rosas lika mycket om det var några finniga grabbar i epa-traktorer som körde runt och burnade i stan.

ola_sandin skrev:
Snygga trick och go musik, förstår bara inte vad ni ska in i stan och göra. De som redan ogillar mc och motorcyklister lär ju inte tycka bättre om oss om vi kör runt och moppefuckar oss i trafiken eller ännu värre i parker. Undrar om filmen skulle rosas lika mycket om det var några finniga grabbar i epa-traktorer som körde runt och burnade i stan.

Ja, den skulle rosas, men av EPA-traktorfolk... :fyllisar

Är det bara jag som reagerar på att man stuntar inne i stan när det är MKT folk överallt :va
Stående på sadeln mitt på centralbron var väl mest inteligent :3freak

Jaja, jag ska väl inte så något då även jag har kört mkt dum i mina dar... :rolleyes:

Men det ser inte så bra ut att köra i stan när det är mkt folk runtomkring.

I övrig såg det bra ut :tummenupp

.../Yoshi

ola_sandin skrev:
Undrar om filmen skulle rosas lika mycket om det var några finniga grabbar i epa-traktorer som körde runt och burnade i stan.
Det var därför de hade hjälm...

Yoshi_gixxeRR skrev:
Är det bara jag som reagerar på att man stuntar inne i stan när det är MKT folk överallt :va
Stående på sadeln mitt på centralbron var väl mest inteligent :3freak

Jaja, jag ska väl inte så något då även jag har kört mkt dum i mina dar... :rolleyes:

Men det ser inte så bra ut att köra i stan när det är mkt folk runtomkring.

I övrig såg det bra ut :tummenupp

.../Yoshi

Första gången jag åkte med dig så hade du en lång utläggning om hur du smet från polisen men körde ut i spenaten o fick åka helikopter till sjukhuset. Du berättade det på ett sånt sätt så alla skulle tycka att du var ballast i stan =)

Back