Bus Sthlm City

Robban W skrev:
Första gången jag åkte med dig så hade du en lång utläggning om hur du smet från polisen men körde ut i spenaten o fick åka helikopter till sjukhuset. Du berättade det på ett sånt sätt så alla skulle tycka att du var ballast i stan =)

Du måste ha blandat ihop mig med ngn annan.
Visst har jag kört ifrån polisen flera ggn.
Men jag har aldrig kört av vägen i samband med polisen har jagat mig.
Jag har definitivt aldrig flygit heliopter!!

Jag säger inte att jag inte har gjort dumma saker, men det jag reagerade på var att man stuntade inne i stan på dagen när det är mkt folk runt omkring.
Det var allt!!!
Ingen moralpredikan utan snarare dumt valt ställe...

.../Yoshi

Yoshi_gixxeRR skrev:
Du måste ha blandat ihop mig med ngn annan.
Visst har jag kört ifrån polisen flera ggn.
Men jag har aldrig kört av vägen i samband med polisen har jagat mig.
Jag har definitivt aldrig flygit heliopter!!

Jag säger inte att jag inte har gjort dumma saker, men det jag reagerade på var att man stuntade inne i stan på dagen när det är mkt folk runt omkring.
Det var allt!!!
Ingen moralpredikan utan snarare dumt valt ställe...

.../Yoshi

Ja nä det stämmer helikopter resan va en gammal mcbud-polare. Men det andra stämmer. Sen körde jag ifrån dig på slingerbulten och det gick inte fort för mig så jag förstår att vägen blev för smal för dig den gången polisen var efter dig ;)

Varför finns det en massa människor som avskyr motorcyklister och kommer med en massa förslag som gör det svårare för oss att få fortsätta med det som många av oss älskar mest....

Det är väl kanske beteendet hos en väl utvald klump som inte bryr sig om det blir ett permanent mchat hos makthavare, poliser och en stor del av den inte förstående befolkningen.....

Visst , kul film, men kom inte å klaga om det finns fler poliser, kameraövervakning, kontroller, fällande domar i rättegångar i framtiden.

Att uppmana till mer, mer, ja...va fan ska man säga, moppefuckovarning i högsta grad.

sandstream skrev:
Det var därför de hade hjälm...

The man, the myth, the allvetande gud has spoken... :bow

tassen skrev:
Varför finns det en massa människor som avskyr motorcyklister och kommer med en massa förslag som gör det svårare för oss att få fortsätta med det som många av oss älskar mest....

Det är väl kanske beteendet hos en väl utvald klump som inte bryr sig om det blir ett permanent mchat hos makthavare, poliser och en stor del av den inte förstående befolkningen.....

Visst , kul film, men kom inte å klaga om det finns fler poliser, kameraövervakning, kontroller, fällande domar i rättegångar i framtiden.

Att uppmana till mer, mer, ja...va fan ska man säga, moppefuckovarning i högsta grad.

Precis!
Ställ dig i ledet!
Gör som alla andra!
Förbjud allt!

:klappar

busdag i stockholm

ha ha ha,skönt smakprov på hur filmen blev.
va gör man en härlig söndag,man drar ihop
ett gäng polare och äker lite hoj.ha,ha

skitkul pojkar. :tummenupp

KING KONG skrev:
ha ha ha,skönt smakprov på hur filmen blev.
va gör man en härlig söndag,man drar ihop
ett gäng polare och äker lite hoj.ha,ha

skitkul pojkar. :tummenupp

Kul??
Att köra genom parken i svindlade 15 km/h. Tänk på gräset.
Dråpslag för sporthojar!
Nu införs förbud vilken dag somhelst, rentav direkt kanske?
"Gå till fängelse direkt utan att passera gå"

Dessa *%#*"@ finniga moppefuckon...

:rolleyes:

KickAss_Prod´s skrev:
Kul??
Att köra genom parken i svindlade 15 km/h. Tänk på gräset.
Dråpslag för sporthojar!
Nu införs förbud vilken dag somhelst, rentav direkt kanske?

Dessa *%#*"@ finniga moppefuckon...

:rolleyes:

Om du går o lägger dig igen, och så försöker du komma på vilken sida du vaknade på idag...
Vakna nu på andra sidan, så ska det nog bli bättre ska du se!

campar skrev:
Om du går o lägger dig igen, och så försöker du komma på vilken sida du vaknade på idag...
Vakna nu på andra sidan, så ska det nog bli bättre ska du se!

Svårt, dem har infört förbud mot sömn här!

hmmmm

Yoshi_gixxeRR skrev:
Är det bara jag som reagerar på att man stuntar inne i stan när det är MKT folk överallt :va
Stående på sadeln mitt på centralbron var väl mest inteligent :3freak

Jaja, jag ska väl inte så något då även jag har kört mkt dum i mina dar... :rolleyes:

Men det ser inte så bra ut att köra i stan när det är mkt folk runtomkring.

I övrig såg det bra ut :tummenupp

.../Yoshi

hmmmm.

yoshi,säg inte förmycket nu.?????

Alla ni som gnäller på filmen, grabbarna vill ju bara ha respekt :yoparty

Nästa gång ska de tydligen köra in på ett dagis och skrämma skiten ur ungarna :yoparty

KickAss_Prod´s skrev:
The man, the myth, the allvetande gud has spoken... :bow

Precis!
Ställ dig i ledet!
Gör som alla andra!
Förbjud allt!

:klappar

Vad var det du FÖRSTOD av det jag skrev..??

Har jag påståt att något ska förbjudas ??

sandstream skrev:
Alla ni som gnäller på filmen, grabbarna vill ju bara ha respekt :yoparty

Nästa gång ska de tydligen köra in på ett dagis och skrämma skiten ur ungarna :yoparty

Inbillar du dig att du är ironisk på ett roligt vis nu?

måste bara säga att min katt "pucko" satt o såg hela filmen med mig :D

Bifogat

• Photo0082.jpg
    Photo0082.jpg
    102 KB · Visningar: 209
Last edited:
Fy vad KeWlt!!! Riktigt feeet! Jag vill också kunna uuuuiiiieeela genom stan med massor av folk runtomkring!! Riktigt häftig körning genom parken! FETT rESpeCt!!

Nä, nu ska jag gå och starta epa-traktorn och sladda genom stan och göra en ännu kewlare film! Undrar om det är ännu mer OuTLaw att meja ner trädgårdstomtar med epan? I så fall ska jag nog göra det....

.

ozeo skrev:
måste bara säga att min katt "pucko" satt o såg hela filmen med mig :D

Om en katt som heter "Pucko" gillar filmen så tycker jag att diskussionen är över... Synd, för jag gillade filmen...

Back