bus med reiju

jag som filma;) lukas lärde sej nu i dag precis å skrapa skärmen :P han blir bara bättre å bättre. när han får hoj sen å lär sej me den så får alla stuntare se upp :hihi
 
zunshine skrev:
jag som filma;) lukas lärde sej nu i dag precis å skrapa skärmen :P han blir bara bättre å bättre. när han får hoj sen å lär sej me den så får alla stuntare se upp :hihi
aa han e grymm asså.ja det stämmer att dom har 8hk.han e en kul kille för övrigt.kul o känna honom :tungan
 
Så fett! Grymt imponerande! :yoparty


Men killen förtjänar en bättre film, den var lite väl skakig.



/R
 
HÖRRENI moppepojkar! Registrera er INTE på sajten för att kommentera er kompis. Kommer troligen ta bort era konton inom kort.

Förövrigt, lajbans kört! Bara o träna mer!
 
Jag bara måste lägga till en sak:

Jag har själv haft en Reiju, dom väger som en cykel och är grymmt lätta att stunt med.

Det är ungefär som att åka cykel :rolleyes:

Har ingen film med honom på större hoj?
 
Svanen skrev:
Jag bara måste lägga till en sak:

Jag har själv haft en Reiju, dom väger som en cykel och är grymmt lätta att stunt med.

Då har du säkert film på hur "grymt lätta" de är att stunta med?

Eller kanske hunden, katten, <sätt in valfritt djur> åt upp den tillsammans med läxan?


/R
 
Svanen skrev:
Jag bara måste lägga till en sak:

Jag har själv haft en Reiju, dom väger som en cykel och är grymmt lätta att stunt med.

Det är ungefär som att åka cykel :rolleyes:

Har ingen film med honom på större hoj?



När du blir äldre så kommer kanske även du fatta att det krävs mer man att slanga på en ranglig spansk moppe än en R1/ZX/R osv osv.
 
Sjukt grymmt kört :yoparty ,fast jag lägger längre stoppisar med min :)
 
han var duktig som fan när jag körde min derbi senda r så kunde jag komma en 40 meter efter ett halft års träning så han var äckligt bra


desutom så e det svårt det finns inte någet pullver i den motorn :tungan
 
jättebra kört! Tänk om alla var lika bra på att stava som han e på att köra den där moppen, då skulle livet vara underbart och vi skulle slippa införa nya slangord i svenska språket hela tiden!!!!! Läs en svenskabok era analfabeter!!!!! :fatta! :fatta!


puss å kram...
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top