bus med reiju

"stegrande danny" är iofs jävligt säker oxå, han kör scooter, men även r1 ;D

grymt duktig...
 
vadå stegrande danny? den här killen heter Lukas om du har läst inläggen ordenkligt!:P
 
hello skrev:
vadå stegrande danny? den här killen heter Lukas om du har läst inläggen ordenkligt!:P


vem är det som inte läst igenom ordentligt?
jag skrev "stegrande danny" är iofs OXÅ jävligt säker!

*oxå = också, även
 
Last edited:
min granne har en Motard moppe å de verkar vara lätta å trimma å när dem är trimmade så går dem utafaaan... när ja hade moppe så trimma ja min gammla Honda MT50s :P å de är inget gämfört med dessa nya moppar :P
 
wdac skrev:
min granne har en Motard moppe å de verkar vara lätta å trimma å när dem är trimmade så går dem utafaaan... när ja hade moppe så trimma ja min gammla Honda MT50s :P å de är inget gämfört med dessa nya moppar :P

brukar köra me killen ibland. Han kör urpluggat :tummenupp
den går i ca 75-80 :tungan
 
Svanen skrev:
Det här går inte ihop :lol

Jag har haft en Drac, jag hade dock 74cc mm. Det känns som jag åkte cykel med punktering nu när man har bytt upp sig lite.
Varva var det dock jävligt bra på :tummenupp

jo då :tummenupp har mätt me både bil å mc :tungan
 
Padde skrev:
En moppefilm som iaf jag tycker ska få vara kvar här.

Galant kört och bra kontroll. Och ingen j*vla scooter film, scooter är ju lekande lätt att köra bakhjul med jämnimot denna.

Så jag antar att du kan köra på bakhjulet med en scooter då? Scootrar har en aggresivare acceleration så det kanske ligger nåt i det du säger.
 
YoMatic skrev:
Så jag antar att du kan köra på bakhjulet med en scooter då? Scootrar har en aggresivare acceleration så det kanske ligger nåt i det du säger.

(
aggresivare acceleration) hahah så klena o tunga som dom är hahaah
 
Ja här e han... Jag tog lite bilder i dag han e kommer att bli grym tror jag :tummenupp


DSC_0971.jpg


DSC_0967.jpg
 
En drac är inge svårt att få ur pulver ur, det svåra är att få grejerna att hålla, Men det är imponerande att lyckas med såna stunt på en moppe, det dära ser ut som en 99-00 nån stans dära, 99 var den första med separat oljetank, innan dess var man tvungen och blanda i tanken :död ,
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top