Harvest skrev:2557119Antagligen borde du byta både termometer och boende det där låter sjukt kallt
Nene, jag älskar min lilla stuga, även om den inte är speciellt vinterbonad.Får elda lite istället!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Harvest skrev:2557119Antagligen borde du byta både termometer och boende det där låter sjukt kallt
Harvest skrev:2557362Va fan jag som satt här och tyckte synd om lilla digsom har en så elak hyresvärd och så är det bara lilla Milla som inter orkar lyfta på
och elda lite
![]()
![]()

Homo skrev:2556851sitter o fryser som fan nu, kolla precis termometern, 20.8.. ska det va så. fyfan. vad har ni?
Ta ett kort på centralen och den där digitala mojängen så skall jag hjälpa digDiabolical skrev:2557373Funderar på och gå ner i källaren och kolla om man inte kan höja värmen på något sätt!
Provade i vintras men det är nån typ av fjärrvärmehistoria med en massa digitala mätare och knappar! Finns lite allt möjligt o ch greja med där!![]()
Provade o pilla lite på det men det hände inget va jag märkte! Inte i min lägenhet iallafall![]()
Nån som vet?!?!?!
Kan ju vara kul o ch prova om det händer något!
Fy fan nu tycker jag synd om dig igenMilla skrev:2557376Jag mådde så jävla pissigt i vintras så, det e sant, jag orkade inte göra ett skit...Att gå in i väggen och bli fetdumpad av sin sambo var ingen hit..Men det var ju då, kommer en ny fin vinter snart, hoppas man har orkat hugga lite ved tills dess *s* Värmeljus funkar inte superbra, hehe.
Min hyresvärd e dock en bitch!![]()

Snail_shell skrev:255747522.6 värmepumpsgrader.. Varmt och billigt...
Harvest skrev:2557542Ta ett kort på centralen och den där digitala mojängen så skall jag hjälpa dig
Här är några bilder på centralen!
Ivil skrev:2557815Vrid ratten som är graderat från -8 till +8 mot + så blir det varmare.
Harvest skrev:2557839Hej Diabolical det är den svarta centralen det står Danfoss på som is the shit i det här fallet du kan höja framledninstemperaturen till radiatorerna ( elementen ) genom att justera upp +8 c den övre stora vredet på framsidan av centralen alternativt öppnar du luckan och justerar den högra lila vredet i nederkant mot ett högre värde. OBS denna lilla knapp justerar temperaturen mycket men hyresvärden har svårare att se ändringen. Hoppa in på denna sida och bli kung på fjärvärmecentraler
LYCKA TILL http://varme.danfoss.se/PCMPDF/VI7AB707_100M_2.pdf
Den funkar finfint om du bara stillar dig liteDiabolical skrev:2557899Länken funka inte!
Harvest skrev:2557906Den funkar finfint om du bara stillar dig litepdf filen är på 2,5mb

|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |