Burn motherfucker BURN!!!!!!!!!!!

Malmö-motard skrev:
Sorry att det dröjer.. Tanken är att det skall komma en fortsättning på egorullen2005 där det blir ett par klipp från eldburnouten. Men först får snön försvinna.... :hihi

Tack för alla shyssta kommentarer! De värmer nästan lika mycket som 30liter bensin gjorde :3freak :hihi
Okej:hihi
Men släng upp den sen då så fort det är klart :tummenupp

Malmö-motard skrev:
Sorry att det dröjer.. Tanken är att det skall komma en fortsättning på egorullen2005 där det blir ett par klipp från eldburnouten. Men först får snön försvinna.... :hihi

Tack för alla shyssta kommentarer! De värmer nästan lika mycket som 30liter bensin gjorde :3freak :hihi
har du inga flera bilder att slänga upp i väntan på filmen?
gärna bilder på hur det såg ut efteråt, dvs klägget m.m. :hihi

Malmö-motard skrev:
2023899 Sorry att det dröjer.. Tanken är att det skall komma en fortsättning på egorullen2005 där det blir ett par klipp från eldburnouten. Men först får snön försvinna.... :hihi

såg just den där egorullen (:hihi) asså har en fråga: varför ser det så jävla lätt ut?? jag mener jag försöker intala mig att det är mycket lättare att slanga med en 4:t are med lite pulver i en med en 2-t 125:a snälla säg att detta stämmer :clown
btw grym bild :Bugar

Mr EmCom skrev:
2075319 såg just den där egorullen (:hihi) asså har en fråga: varför ser det så jävla lätt ut?? jag mener jag försöker intala mig att det är mycket lättare att slanga med en 4:t are med lite pulver i en med en 2-t 125:a snälla säg att detta stämmer :clown
btw grym bild :Bugar

Helt rätt, det är verkligen busenkelt att slanga med en stark & lätt 4-taktare. Finns nog ingen mer slangvänlig hojtyp vad jag vet. Det krävs helt klart lite skills för att slanga med en 125 2t...

VoodooEx skrev:
2075127 Dags att förnya min bakgrundsbild, du har inte fler bilder som är högupplösta?

:Bugar :yoparty :banana

Nej tyvärr, den enda jag har är den lite högre upp.

danjel skrev:
2027574 har du inga flera bilder att slänga upp i väntan på filmen?
gärna bilder på hur det såg ut efteråt, dvs klägget m.m. :hihi

Nej tyvärr, men jag kan lova att plasten inte var så fin efteråt. :hihi Bytte plasten efter fotosessionen :)

Får väl ta och säga GRYMMA bilder nu när tråden är uppe igen. Var under en lång tid bakgrundsbild :yoparty

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Back