Burn motherfucker BURN!!!!!!!!!!!

Malmö-motard skrev:
Sorry att det dröjer.. Tanken är att det skall komma en fortsättning på egorullen2005 där det blir ett par klipp från eldburnouten. Men först får snön försvinna.... :hihi

Tack för alla shyssta kommentarer! De värmer nästan lika mycket som 30liter bensin gjorde :3freak :hihi
Okej:hihi
Men släng upp den sen då så fort det är klart :tummenupp

Malmö-motard skrev:
Sorry att det dröjer.. Tanken är att det skall komma en fortsättning på egorullen2005 där det blir ett par klipp från eldburnouten. Men först får snön försvinna.... :hihi

Tack för alla shyssta kommentarer! De värmer nästan lika mycket som 30liter bensin gjorde :3freak :hihi
har du inga flera bilder att slänga upp i väntan på filmen?
gärna bilder på hur det såg ut efteråt, dvs klägget m.m. :hihi

Malmö-motard skrev:
2023899 Sorry att det dröjer.. Tanken är att det skall komma en fortsättning på egorullen2005 där det blir ett par klipp från eldburnouten. Men först får snön försvinna.... :hihi

såg just den där egorullen (:hihi) asså har en fråga: varför ser det så jävla lätt ut?? jag mener jag försöker intala mig att det är mycket lättare att slanga med en 4:t are med lite pulver i en med en 2-t 125:a snälla säg att detta stämmer :clown
btw grym bild :Bugar

Mr EmCom skrev:
2075319 såg just den där egorullen (:hihi) asså har en fråga: varför ser det så jävla lätt ut?? jag mener jag försöker intala mig att det är mycket lättare att slanga med en 4:t are med lite pulver i en med en 2-t 125:a snälla säg att detta stämmer :clown
btw grym bild :Bugar

Helt rätt, det är verkligen busenkelt att slanga med en stark & lätt 4-taktare. Finns nog ingen mer slangvänlig hojtyp vad jag vet. Det krävs helt klart lite skills för att slanga med en 125 2t...

VoodooEx skrev:
2075127 Dags att förnya min bakgrundsbild, du har inte fler bilder som är högupplösta?

:Bugar :yoparty :banana

Nej tyvärr, den enda jag har är den lite högre upp.

danjel skrev:
2027574 har du inga flera bilder att slänga upp i väntan på filmen?
gärna bilder på hur det såg ut efteråt, dvs klägget m.m. :hihi

Nej tyvärr, men jag kan lova att plasten inte var så fin efteråt. :hihi Bytte plasten efter fotosessionen :)

Får väl ta och säga GRYMMA bilder nu när tråden är uppe igen. Var under en lång tid bakgrundsbild :yoparty

Back