Bulten i november

Iridium

DNF
Gick med
17 Sep 2006
Hoj
R1
Jag körde en sväng på Bulten-Sorunda idag. Kallt, halt och jävligt. Mötte ingen annan hojåkare. Men jag hade sjukt kul. Även RDn sladdar vilt när man vrider på ut ur kurvorna. Visst man fryser lite om fingrarna men det är det värt. Varför är inte fler ute och kör? Bara jag och snutarna (som kör som fan) ute på vägarna idag. Klart man kan köra sporthoj även om det är 5+ och lite blött.

Som sagt.. om din 350 sladdar ur kurvorna, va tror du en större hoj gör då? :näsblod

Nä vrider man det sista ur säsongen så får man inget glatt minne till vintern..

Du hade sällskap ute på vägarna idag. I morse såg jag en svart CBR600 i Årsta och nu för 30 minuter sedan såg jag en moped uppe på E4 norrgående! (Jo det är sant, en moped!)

detta är spårthoj.com, så fort juli rör sig mot sitt slut lägger dom flesta av, R1:orna tål ju inte temperaturer under 18 grader och GSXR:erna tål inte regn :gnissla

detta är spårthoj.com, så fort juli rör sig mot sitt slut lägger dom flesta av, R1:orna tål ju inte temperaturer under 18 grader och GSXR:erna tål inte regn :gnissla
Apapap! Mina gixxrar har då tålt både snö å regn! :fakta I den här familjen är det Hondor som inte tål regn! :mattias
Å fan vet om det inte är säkrare att köra bulten i snöslask än mitt i sommarn när alla wannabes ska försöka slå nya fartrekord... :va

Det var rätt ensamt att åka till jobbet i morse. Såg en fyrhjuling visserligen och enligt vissa byråkrater så är det ju också motorcyklar....

Har kört tills nu, men har dåligt samvete för allt salt på min fina aluram.
Fast nu blev det is också, så det får nog va ett tag.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti