Bulten 7/9

Första gången jag fastnade på en bild:)
Tackar!

Hade glömt något på Tuvis i lördags och åkte fram och tillbaka så det där att trotsa vädret var inte hel äkta vad mig beträffar.

Tackar för bilderna på mig och min lill-honda!!!

Nilax83:tummenupp

Sådär, nu har jag äntligen fått upp bilderna jag tog igår! Det var så lite hojar så jag fotade några gasglada bilar också. Alltihop ligger på www.hoztic.se :)

Yes finally!! Där är jag!! :D såg ju faktiskt rätt så bra ut.. även om det hade varit snyggare med knäskrap... :tungan
Fina bilder! Funderade på om jag skulle vända o posöråka lite mer, men jag ville hem...

Yes finally!! Där är jag!! :D såg ju faktiskt rätt så bra ut.. även om det hade varit snyggare med knäskrap... :tungan
Fina bilder! Funderade på om jag skulle vända o posöråka lite mer, men jag ville hem...
Ja, du skulle helt klart ha vänt! :mad: Det posörskrapas alldeles för lite när man står där! :fakta Fast jag återkommer innan det börjar snöa! ;)

Får jag föreslå lite låtar :D

måste säga det att snubben på den tredje bilden ser sjukt taggad ut, typ rossi style med glassätarhjälm och allt ju :tummenupp

Han som impade på mig är killen på den gamla CBX 400án..
Dj-l o köra på den gamla hojen.
Såg honom bara när jag stod still men jag misstänker att jag skulle haft problem att hänga med.

Får jag föreslå lite låtar :D

Om du kan kommer med nåt annat än madonna.. för nån jäkla virgin är jag definitivt inte!! :tuttar Du kanske får nog när Nico är klar med sin verision!!! :D

Ja, du skulle helt klart ha vänt! :mad: Det posörskrapas alldeles för lite när man står där! :fakta Fast jag återkommer innan det börjar snöa! ;)

Du får väl la hojta nästa gång du ska dit så man vet när det är dags att polera hojen o posera lite... :tummenupp

Last edited:
Om du kan kommer med nåt annat än madonna.. för nån jäkla virgin är jag definitivt inte!! :tuttar Du kanske får nog när Nico är klar med sin verision!!! :D

Tänkte närmast på "material girl" men jag skall lägga ned det där med madonna,
kan ju inte vara en sådan bakåsträvare :D
Vill ju inte att du skall tappa respekten för mig :hihi

Tjing tjong!!

Va faan..här håller man som bäst att klippa en bulten " bagarn special " med BARA madonna låtar..:tummenupp

när kommer trailern :pannkyss
måste ut och filma lite själv :gnissla

Last edited:

Tjing tjong!!

kommer ingen trailer..only the real stuff..

only for you babe..:D :gnissla

cool

najs kul att man kom me på ett par bilder tack för de har dåligt me bilder på hojen:yoparty

Tjing tjong!!

:skrattaåt Skulle säkert passa perfekt! "Diamonds are a girls best friend" vet du väl!!! :tungan

måste säga det att snubben på den tredje bilden ser sjukt taggad ut, typ rossi style med glassätarhjälm och allt ju :tummenupp

Fan han e ju kändis, det är han som äger bulten :hihi
Även jag har lyckats fånga honom på bild:

Bifogat

• bild-026.jpg
    bild-026.jpg
    232.8 KB · Visningar: 61
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!