Bengt Allevad
Ny medlem
Första gången jag fastnade på en bild
Tackar!
Hade glömt något på Tuvis i lördags och åkte fram och tillbaka så det där att trotsa vädret var inte hel äkta vad mig beträffar.
Tackar!
Hade glömt något på Tuvis i lördags och åkte fram och tillbaka så det där att trotsa vädret var inte hel äkta vad mig beträffar.

Fast jag återkommer innan det börjar snöa!
Du kanske får nog när Nico är klar med sin verision!!!



Skulle säkert passa perfekt! "Diamonds are a girls best friend" vet du väl!!!