Bulten 7/9

Haha ,,va inte butter nu för att du har lite ont . Får du inte lite extra massage därhemma nu? , var det inte hemska sträckningar i ljumsktrakten,haha

Verkar som att man åter missade att hamna på bild! Du fota väl inte en trio på en Tiller , Gsxr och R1?

Fina bilder..

// Mapa

Verkar som att man åter missade att hamna på bild! Du fota väl inte en trio på en Tiller , Gsxr och R1?

Fina bilder..

// Mapa

Näääää,, men som vanligt när man har packat ihop o e på väg hemmåt så möter man alltid 1000-tals hojar,,,,,känns det som iaf :tungan

vooho jag fastnade på bild :9 fucking avsome tack så mycket, men ser nog att jag måste byta ställ ser ju ass tjock ut, jag körde den svarta hyosungen.

Vid kvart över fem passerade jag rörbi en tjej som stod ute på ett gärde med kamera i högstra hugg. Undrar vem det var?

Ja . Jag blev lite besviken när han inte hade den idag. Trodde det skulle bli dagens höjdpunkt. Kultstatus på den. :D

Alla känner till ryggsäcken, men den gulsvarta blobban som bär den går alla obemärkt förbi... ;) Jaja, ni e bara avis, ska få klämma på den nån gång, lovar!

Skoj att du vågade dej ut, såg dej inte! Var stod du å fota? Måste säga att hojåkningen tidigare på dagen ute på Ekerö var betydligt bättre, (torra vägbanor).

Tack för bilderna! Fösta gången man fastnade och det på hela tre bilder. :tummenupp Synd bara att sambon sitter i vägen så jag inte syns så bra. :tungan Men nästa år är det min tur att sitta längst fram. :yoparty

Vid kvart över fem passerade jag rörbi en tjej som stod ute på ett gärde med kamera i högstra hugg. Undrar vem det var?
Det va Polka! Vi va ute å skulle fota, men det va lite glest hojar, å hon ville träna, så jag blev beordrad att träna knäskrap framför henne, så det blev väl 20-30 svängar förbi där. Du såg inte en röd/svart 750 i samma veva? :)
Jag kastar upp mina bilder i eftermiddag :)

var det ni som var ute vid halv 5-5 tiden??? Såg att jag blev fotad men vet inte av vem...

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT