Bulten 7/9

GubbLasse

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2008
Ort
Ingarö, Stockholm
Hoj
Honda CRF1000 Yamaha MT-09 Honda CBR900sc33 Yamaha xtz750 CFmoto 500 Ktm 250 Freeride
Haha ,,va inte butter nu för att du har lite ont . Får du inte lite extra massage därhemma nu? , var det inte hemska sträckningar i ljumsktrakten,haha
 

Mapa

Mapa
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Johanneshov
Hoj
CBR1000RR -06
Verkar som att man åter missade att hamna på bild! Du fota väl inte en trio på en Tiller , Gsxr och R1?

Fina bilder..

// Mapa
 

GubbLasse

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2008
Ort
Ingarö, Stockholm
Hoj
Honda CRF1000 Yamaha MT-09 Honda CBR900sc33 Yamaha xtz750 CFmoto 500 Ktm 250 Freeride
Verkar som att man åter missade att hamna på bild! Du fota väl inte en trio på en Tiller , Gsxr och R1?

Fina bilder..

// Mapa

Näääää,, men som vanligt när man har packat ihop o e på väg hemmåt så möter man alltid 1000-tals hojar,,,,,känns det som iaf :tungan
 

Nobbe

Ny medlem
Gick med
18 Jun 2008
Ort
Ösmo
Hoj
KTM EXC 450 -08
du fick inte med en röd R1:a som for fram å tillbaka?
 

Brage

Ny medlem
Gick med
11 Jul 2008
Ort
tungelsta
Hoj
-07 Honda cb600 fa
vooho jag fastnade på bild :9 fucking avsome tack så mycket, men ser nog att jag måste byta ställ ser ju ass tjock ut, jag körde den svarta hyosungen.
 

Matte GC

There can be only one
Gick med
21 Feb 2005
Ort
Västerhaninge
Hoj
1982 Suzuki Katana
Vid kvart över fem passerade jag rörbi en tjej som stod ute på ett gärde med kamera i högstra hugg. Undrar vem det var?
 

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Ort
Idyllen
Hoj
939 Hypermotard SP + Yamaha R1
Ja . Jag blev lite besviken när han inte hade den idag. Trodde det skulle bli dagens höjdpunkt. Kultstatus på den. :D

Alla känner till ryggsäcken, men den gulsvarta blobban som bär den går alla obemärkt förbi... ;) Jaja, ni e bara avis, ska få klämma på den nån gång, lovar!

Skoj att du vågade dej ut, såg dej inte! Var stod du å fota? Måste säga att hojåkningen tidigare på dagen ute på Ekerö var betydligt bättre, (torra vägbanor).
 

aBuseMe

En blöt man är inte rädd för regn.
Gick med
26 Oct 2004
Ort
Glömsta Hill
Hoj
Hayabusa
snygga bilder :tummenupp

man hade lite abstinens, har inte varit ute på en vecka, juh... :näsblod
 

Miah

Lite bakom
Gick med
23 Aug 2008
Ort
Vendelsö
Hoj
Suzuki GSXR 750 -00
Tack för bilderna! Fösta gången man fastnade och det på hela tre bilder. :tummenupp Synd bara att sambon sitter i vägen så jag inte syns så bra. :tungan Men nästa år är det min tur att sitta längst fram. :yoparty
 

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Ort
S-holm, men med hjärtat i Hedesunda
Hoj
K1300S
Vid kvart över fem passerade jag rörbi en tjej som stod ute på ett gärde med kamera i högstra hugg. Undrar vem det var?
Det va Polka! Vi va ute å skulle fota, men det va lite glest hojar, å hon ville träna, så jag blev beordrad att träna knäskrap framför henne, så det blev väl 20-30 svängar förbi där. Du såg inte en röd/svart 750 i samma veva? :)
Jag kastar upp mina bilder i eftermiddag :)
 

Da bitch

Jag är inte dum... bara blondin!
Gick med
13 Aug 2006
Ort
Stockholm
Hoj
hojlös... :(
var det ni som var ute vid halv 5-5 tiden??? Såg att jag blev fotad men vet inte av vem...
 
Nyheter
Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Top