Bulten 23 Sep

  • Thread starter Thread starter Raderad medlem 26758
  • Start date Start date
Faan att man ska ligga och va sjuk när det väl är lite hojväder, det suger fett.
Jag vet inte om bilderna gör mig friskare fortare av längtan eller bara skapar abstinens, men bra är dom:tummenupp

//Ash
 
Som vädret ser ut här och nu (Sthlm city) blir det bultåka efter 15 nångång! Trist bara att alla grusbilar är ute också om man är för tidig.
 
Tack både MISS_A och luccabrassi... kom med på bild hos er båda!

Kanonbilder... kul att ni engarerar er och fotar och glädjer oss andra, -tack!

Finns det möjlighet att få bilden mailad till sig i orginalformat för att ha personligt, blir så litet format när man hämtar hem från webben? Ni får säga vad ni vill ha för besväret...

Miss_A bild nr 2 i första inlägget
lucabrassi, bild 29
...alltså bilderna på den svarta Triplen!!!

/ Tomas
 
maila din mail i ett pm så får du bilden.

Tack både MISS_A och luccabrassi... kom med på bild hos er båda!

Kanonbilder... kul att ni engarerar er och fotar och glädjer oss andra, -tack!

Finns det möjlighet att få bilden mailad till sig i orginalformat för att ha personligt, blir så litet format när man hämtar hem från webben? Ni får säga vad ni vill ha för besväret...

Miss_A bild nr 2 i första inlägget
lucabrassi, bild 29
...alltså bilderna på den svarta Triplen!!!

/ Tomas
 
Snyggt .. får som vanligt ångest när jag inte kan vara med och plåta .. snyggt jobbat allihop .. (mer hud A ;) ) ... :tummenupp
 
H-vetes dj-a sk-t.......
Idag blev jag brutalt påmind om att förutsättningarna ändras hela tiden på vägen.
Jag tog ett par vändor på bulten och allt gick hur fint som helst men när jag kommit in tillbaka i tungelsta så har nån dj-a rallyharry genat med bil i en kurva och dragit ut massor med grus...
Jag kan tala om att jag har ett pajat skinnställ, ont i min tumme som-f-n höger armbåge känns det en del i också.

Hojen går att rädda men är inte lika snygg nu som när jag körde ut den ur garaget i eftermiddags.....

Det känns mest snöpligt att lägga hojen i ca 70 blås men jag är glad för att jag hade en skopa tur ockå.
Kunde ha varit färdigt för min del då det kom en buss i mötande ca 20 sekunder efter olyckan.....

Vill samtidigt rikta ett tack till dom hojåkare som stannade direkt efter smällen och kollade så jag var ok...
Riktigt glad över folk som bryr sig.....

Det knöt sig i magen när jag kom runt hörnet och såg gruset i kurvan i nästa
sekund ser jag bussen och sedan dig i diket tänkte bara satan oxå helvete.
men sedan såg jag att du var OK.Klart som korvspad att man stannar och
kollar hur du mår och även följde dig hem.
 
Ingen som fick mig på linsen? Tror ni stod å sköt från 2 håll så nån borde ju träffat :) Grymt fina kort även om man inte finns med :tummenupp (KTM 950SM, svart hoodie hade jag)
 
Ingen som fick mig på linsen? Tror ni stod å sköt från 2 håll så nån borde ju träffat :) Grymt fina kort även om man inte finns med :tummenupp (KTM 950SM, svart hoodie hade jag)

Ska kolla, vill minnas att jag råkade kapa ditt huvud på bilden :näsblod

KTM säjer du, det borde va den här då! :va
 

Bifogat

  • 5878.jpg
    5878.jpg
    89.7 KB · Visningar: 49
Last edited:
Mötte dig ett par gånger igår tror jag. Var det i högerkurvan strax efter infarten till Skogs Ekeby? Där var det ju ett smärre grustag, det kan inte bara vara grus uppdraget från kanten, det såg ut som nån lagt ut för att... ja, jag vet inte.

Hoppas det löser sig med hojen och blessyrerna för dig.

Hej..
Idag gör det bara ont i min tumme som fan..
Jag tror jag landade på den när jag gick omkull.

Smällen var inte vid skogsekeby utan inne i tungelsta samhälle. 4é kurvan efter korsningen sorundavägen om man kommer från bulten och åker in mot Västerhaninge/Tungelsta.
Det är väl det som både är tur men också retar mig mest för där kör jag väldigt lugnt men denna gång hjälpte det inte.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top