Bulten 23 Sep

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Ort
Storstan
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05
02

Respekt till gubben på färjan som spelade skön musik i hifianläggningen och visade hur man roterar en stor båge :yoparty
 

Bifogat

  • 5751.jpg
    5751.jpg
    86 KB · Visningar: 66
  • 5812.jpg
    5812.jpg
    88.9 KB · Visningar: 106
  • 5837.jpg
    5837.jpg
    101.3 KB · Visningar: 80

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Ort
Storstan
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05
04

Och slutligen en myggbiten fotograf :tummenupp
 

Bifogat

  • 5668.jpg
    5668.jpg
    68.4 KB · Visningar: 52
  • 5669.jpg
    5669.jpg
    79.4 KB · Visningar: 81
  • 5653.jpg
    5653.jpg
    144.9 KB · Visningar: 205

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Ort
Storstan
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05
Såg att ni slängde upp kameran när jag kom åkande men jag gissar att ni inte hann knäppa av? En röd r6a.. se min avatar..

ska kolla!

edit: ska kolla i morgon, lägger upp om jag hittar, det är inte helt omöjligt att jag har en bild!
 
Last edited:

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Nein
den gul svart(eller blå) vita?

Den här:

attachment.php
 

Nipponbagarn

Ny medlem
Gick med
9 Oct 2006
Ort
I enda röda huset på gatan.
Hoj
KTM 990 Superduke -12
H-vetes dj-a sk-t.......
Idag blev jag brutalt påmind om att förutsättningarna ändras hela tiden på vägen.
Jag tog ett par vändor på bulten och allt gick hur fint som helst men när jag kommit in tillbaka i tungelsta så har nån dj-a rallyharry genat med bil i en kurva och dragit ut massor med grus...
Jag kan tala om att jag har ett pajat skinnställ, ont i min tumme som-f-n höger armbåge känns det en del i också.

Hojen går att rädda men är inte lika snygg nu som när jag körde ut den ur garaget i eftermiddags.....

Det känns mest snöpligt att lägga hojen i ca 70 blås men jag är glad för att jag hade en skopa tur ockå.
Kunde ha varit färdigt för min del då det kom en buss i mötande ca 20 sekunder efter olyckan.....

Vill samtidigt rikta ett tack till dom hojåkare som stannade direkt efter smällen och kollade så jag var ok...
Riktigt glad över folk som bryr sig.....

Fattar inte att en del bilister prompt måste ut utanför kanten. Jag och Druid låg bakom en lastbil och en kombi för något år sen på Bulten. Lastbilen körde ju inte direkt snabbt, men kunde hålla sig på vägen. Bilisten däremot genade över kanten i varje högerkurva :mad:.

Hoppas att du och hojen läker snabbt.
 

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Nein
H-vetes dj-a sk-t.......
Idag blev jag brutalt påmind om att förutsättningarna ändras hela tiden på vägen.
Jag tog ett par vändor på bulten och allt gick hur fint som helst men när jag kommit in tillbaka i tungelsta så har nån dj-a rallyharry genat med bil i en kurva och dragit ut massor med grus...
Jag kan tala om att jag har ett pajat skinnställ, ont i min tumme som-f-n höger armbåge känns det en del i också.

Mötte dig ett par gånger igår tror jag. Var det i högerkurvan strax efter infarten till Skogs Ekeby? Där var det ju ett smärre grustag, det kan inte bara vara grus uppdraget från kanten, det såg ut som nån lagt ut för att... ja, jag vet inte.

Hoppas det löser sig med hojen och blessyrerna för dig.
 

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Ort
Storstan
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05
Sett lastbilar som kört riktigt fort där och de höll sig inte på vägen.


att moppar genar förbi bilar i fotokurvan är ju en sak, har ingen åsikt (eftersom jag själv gör det...snacka om dubbelmoral). men när bilar genar förbi bilar i fotokurvan är det ju fan rent idiotiskt! det hände någon gång i går när vi stod och plåtade! När man står och tittar på spektaklet har man bara en tanke i skallen, - bara det inte kommer nånn pilot från andra hållet!
 
Last edited:
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top