Bulten 2011-07-24

eisbaer

Pucko
Gick med
6 Mar 2003
Ort
MAERSTA
Hoj
Honda CB450 '86
1.jpg


2.jpg


3.jpg


4.jpg


5.jpg


6.jpg


Bilderna får som vanligt användas för privat bruk men ange "Firefish.se" som fotograf om de publiceras och skriv en rad här.

Resterande bilder här
 
Ooo..riktigt fina bilder där Eisbaer o GubbLasse:tummenupp o det var inte igår,man tackar :krama
Kommer nog hamna på fejjan o BusaSwedenforumet som lite finverk:)
 
Last edited:
Jag tutade 5 korta, 3 långa, 17 korta på 08:an men tror inte han fota mig för det! :(

Vem var det som hängde vid bajsdammen vid .. 18-19-tiden?
 
Jag tutade 5 korta, 3 långa, 17 korta på 08:an men tror inte han fota mig för det! :(

Vem var det som hängde vid bajsdammen vid .. 18-19-tiden?

Jag tutade och vinkade på honom... Så det blev en extra kort tutning.. därav fel "kod" och ingen bild... sorry :tummenupp
 
Grabben vid bajsdammen (där jag parkerade bilen och hade inte en jävla susning om det det var en bajsdamm, men det förklarar skitlukten) var jag, röd tisha. Bilderna kommer, sitter och redigerar för fullt!
 
Last edited:
Grabben vid bajsdammen (där jag parkerade bilen och hade inte en jävla susning om det det var en bajsdamm, men det förklarar skitlukten) var jag, röd tisha. Bilderna kommer, sitter och redigerar för fullt!

Haha fan det var inte igår du var ute åh fota.
Synd att du inte förvarnade skulle varit kul...//Tyborn
 
Ingen som lyckades fånga mig på bild? Plåtfärgad cb500 med tjock herre med röd flanellskjorta på?

Såg kameror iaf :)
 
Ingen som lyckades fånga mig på bild? Plåtfärgad cb500 med tjock herre med röd flanellskjorta på?

Såg kameror iaf :)

Bättre beskrivning än så får du nog ge. Vid vilken tid ungefär(iofs kvittar ju det för min del för min klocka i kameran går ändå fel)? färg på ställ/hjälm? vilket håll åkte du åt. lite sånt som underlättar när man letar bilder :tummenupp

Ok. var inte så svårt att hitta dig då :D med tanke på hjälmen som liknar en ko :D
 
Last edited:
Jag passerade fotokurvan två gånger vid 18-tiden i söndags (24 juli). Det var flera fotografer på plats, både i kurvan och tidigare ute på stora fältet. Är det någon som plåtade mig? Röd Honda VFR 1200 med kille i svart skinnställ.

Tack på förhand!
/Kenneth
 
Jag passerade fotokurvan två gånger vid 18-tiden i söndags (24 juli). Det var flera fotografer på plats, både i kurvan och tidigare ute på stora fältet. Är det någon som plåtade mig? Röd Honda VFR 1200 med kille i svart skinnställ.

Tack på förhand!
/Kenneth

det kommer senare.. har en iaf. får se om det går att göra nåt åt kvaliten först.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top